آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

انتقاد سایت هاشمی‌ از تلویزیون: صداوسیما از کجا خط می‌گیرد؟ / سانسور رسانه ملی به رهبر انقلاب رسید



صفحه‌ی اینستاگرام پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار تصویری از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار رهبر معظم انقلاب به انتقاد از سانسور خبری صدا و سیما پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، در کنار این تصویر خبری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده که بدین شرح است:

«رسانه ملی در ادامه سیاست سال‌های اخیر خویش برای تحریف واقعیت‌ها، با عبور از رویه های مرسوم خود، تیغ سانسور را متوجه برنامه‌های مقام معظم رهبری نیز کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حالی‌که ایشان براساس مستندات و تصاویر موجود در سایت‌های دفتر مقام معظم رهبری و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حجاج جان‌باخته، در حسینیه امام خمینی و با حضور آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شده بود، شرکت کرده بود، اما رسانه ملی در تمام بخش‌های خبری 24 ساعت گذشته چنان ماهرانه با تیغ سانسور فیلم‌ها را برش داد و پخش کرد تا هیچ بیننده‌ای متوجه نشود که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم حضور داشته است!. جای شگفتی است که رسانه ملی برای اجرای سیاست‌های خود از کجا خط می‌گیرد که حتی جسورانه چنین اقدامی می‌نماید که امیدواریم مسؤولان مربوطه، به وجدان خویش به مردم ایران و به تاریخ انقلاب اسلامی پاسخ دهند.»

 

اخبار سیاسی  - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------