آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

جلسه دیروز تنزل سیاست‌ورزی و افول اخلاق بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی حواشی جلسه علنی روز یکشنبه مجلس را تنزل سیاست‌ورزی و افول اخلاق دانست.

محمدرضا تابش گفت: مباحثی که در جلسه علنی روز یکشنبه مطرح شد از نظر سیاسی پشت پرده سیاست در ایران را عریان ساخت و در واقع برخی اطلاعاتی نشر داده شد که اگر سرویس‌های جاسوسی بدخواهان انقلاب و کشورهایی که در ستیز با انقلاب هستند آن اطلاعات را می‌خواستند باید ماه‌ها وقت صرف می‌کردند.

وی افزود: این اتفاقات تنزل سیاست‌ورزی بود و خوب نبود که این مشاجرات مطرح می‌شد. همچنین از نظر اخلاقی هم افول اخلاق بود. به ویژه نسبت به شخصیت منزه، متخصص، با سابقه کار گسترده و مورد وثوق مسئولان عالیرتبه نظام و اینکه چنین فردی تهدید به مرگ شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: مباحثی که در خصوص آقای صالحی مطرح شده خلاف اخلاق و مروت است. ایشان در دولت آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی انجام وظیفه کرده و فردی اخلاق مدار است. حالا اینکه چه فشاری آمده که ایشان خود این مسائل را مطرح کرد خدا می‌داند.

تابش در پایان گفت: چنین برخوردی با یک مسئول در شأن و تراز نمایندگان نیست و متأسفانه شاهد این بودیم که از شأن مجلس کاسته شد و این برخوردها اخلاقی نبود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------