آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

غرضی: در مقابل منطق صالحی پاسخی نداشتند، مثل صدام به تهدید روی آوردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

غرضی: اینها 8 سال قدرت را در دست داشتند و الان احساس خطر می کنند

سیدمحمد غرضی از تهدیدات حسینیان علیه صالحی و ظریف انتقاد کرد.

کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات 92 در گفتگو با تیک اظهار داشت: اینکه امروزه مشاهده می کنیم افراد نظرات خودشان را با صدای بلند بیان می کنند نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی به عهد خود وفا کرده و هر کسی می تواند آزادانه نظر خود را عنوان کند . از این نقطه نظر میتوان نتیجه گرفت که نظام جمهوری اسلامی به بلوغ سیاسی خوبی دست یافته است و اینکه در اذهان عمومی شفاف سازی صورت میگیرد بسیار مفید است.

مهندس غرضی گفت: صدام به خاطر ضعفی که در منطق خود احساس می کرد از زبان تهدید استفاده می کرد، اکنون افرادی که در مقابل منطق قوی رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخی نداشتند، تهدید به مرگ کردند. این در واقع نشان دهنده ضعف آنان است .

وی ادامه داد:  آن عده ای که قدرت و دولت را 8 سال در قبضه خود داشتند، پس از سال 92 این قدرت به مرور از دسترس آنها خارج گردیده به شدت احساس خطر می کنند ،سعی در ایجاد فضا برای بازگرداندن آن دوران دارند لذا نسبت به عملکرد تیم مذاکره کننده  بهانه تراشی می کنند.

غرضی تصریح کرد:برجام دستاورد دولت آقای روحانی است نباید از این غافل شد که سیاست خارجی در حقیقت انعکاس استعداد داخلی است، زمانی میتوان در سیاست خارجی موفق بود که استعداد های داخلی را تقویت کرد. دولت آقای روحانی توانسته است که جریان اسفناک دولت گذشته را پشت سر بگذارد و در عرصه دیپلماسی کاملا مقتدر وارد شود، حتی طرف مقابل هم به این نکته اذعان کرده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم نسل جوان ما بستری فراهم کنند تا مثل امروز کشور تا این حد در تأمین اقلام ضروری خود وابستگی به دیگر کشور ها نداشته باشد و بتواند به اندازه ای از رشد و خود کفایی رسیده برسد که تحریم ها نتوانند خدشه ای به منافع ملی وارد کنند.

 

اخبار سیاسی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------