آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

فرمانده نزاجا: انگشت سربازان نظام جمهوری اسلامی روی ماشه است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیر پوردستان گفت: دشمنان بدانند در این کشور سربازان و بسیجیان انگشت روی ماشه‌ای وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمایی هر تهدیدی آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پیام رزمایش نیروهای مسلح که در قصر شیرین برگزار خواهد شد برای ملت ما امنیت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسیجی آنان از توان بالایی برای دفاع از مرزهای گسترده کشور برخوردار هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه بدانند که خودشان این ظرفیت و قابلیت و توان برای برقراری امنیت را دارند و نیازی به حضور کشورهای بیگانه نیست و پیام دیگر این رزمایش برای آنها که خیال خام تعدی و تجاوز دارند این است که بدانند در این کشور سربازان و بسیجیان انگشت روی ماشه‌ای وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمایی هر تهدیدی آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

امیر پوردستان در خصوص تمهیدات انجام شده در مرزهای شرقی گفت: بخش کوچکی از داعش به صورت هوادار در دیالی بوده و بخشی از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه ای از طالبان با او بیعت کردند و نزدیک شدند اما در نزدیکی مرزهای ما نیستند.

وی ادامه داد: عناصر اطلاعاتی ما و سیستم های شنود ما دقیقا تسلط و اشراف اطلاعاتی دارند و جای هیچ نگرانی نیست.

امیر پوردستان در پایان گفت: ما در آنسوی مرزها خط قرمز ۴۰ کیلومتری تعریف کردیم که اگر بخواهند از این خط عبور کنند قطعا با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه می شوند.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------