آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

لاریجانی: برگشت به گذشته در برجام امکان‌پذیر است / تعامل منطقی با ملت ایران باید برقرار شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ برگشت به گذشته در اجرای برجام امکان‌پذیر است و تعامل منطقی با ملت ایران باید برقرار شود.

علی لاریجانی که عصر امروز به منظور حضور در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در شهرستان گرمسار، سفر نیم‌روزه خود را به این شهرستان آغاز کرد، در یادواره شهدای شهرستان گرمسار اظهار داشت:‌ شهدا دارای ارزش و احترامی غیرقابل وصف برای ملت ایران هستند و راه ملت ما نیز از ابتدا مشخص بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز باید به خانواده‌های معظم شهدا که چشم و چراغ ایران اسلامی هستند افتخار کرد، گفت: شهادت بالاترین مقام نزد خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: مردم ایران راه روشنی را در پیش گرفته‌اند و برای آن، هزینه‌های زیادی نیز داده‌اند و امروز باید تلاش کرد این راه با قدرت و قوت ادامه یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا کشور در آرامش کامل باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به هما متخصصان داخلی بدون شک روی بنیه دفاعی کشور کار می‌کند و تقویت این بنیه مورد تأکید همه ما قرار دارد.

لاریجانی تصریح کرد: طرح یک فوریتی برجام در مجلس شورای اسلامی و با نظر نمایندگان تصویب شده است؛ ولی یک بند مهم از این قانون که امروز تصویب شده، تقویت بنیه دفاعی کشور بوده و باید بدان توجه شود.

وی تصریح کرد: بنیه دفاعی کشور در بخش‌های زمینی، دریایی، هوایی، موشکی و پدافند هسته‌ای بر اساس همین طرح تقویت می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و ملت بزرگ ایران اسلامی نیز راه خود را در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یافته است.

لاریجانی افزود: مذاکرات طولانی‌مدت و مفصلی در زمینه هسته‌ای انجام شده است و امروز باید شاهد نتایج این گفت‌وگوها باشیم؛ مردم ایران لغو همه تحریم‌ها را انتظار دارند و این امر باید مورد نظر قرار گیرد.

لاریجانی گفت: در برجام تعهد شده است که همه تحریم‌ها از سوی غربی‌ها برداشته می‌شود و از این‌رو، مردم ایران چنین انتظاری دارند.

وی گفت: اجرای برجام و توجه به شرایط مندرج در آن هم برای جمهوری اسلامی ایران و هم برای غربی‌ها شرایط را بهتر می‌کند و به همین خاطر، اجرای دقیق آن باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ورود به شهرستان گرمسار و استقبال استاندار سمنان، فرماندار شهرستان گرمسار، نماینده ولی‌فقیه در استان و غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی از وی، راهی گلزار شهدای این شهرستان شد و با شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

 

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------