آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

حرمت پایگاه‌هایی همچون حرم امام (ره) و بیت رهبری حفظ شود/اهانت به مسئولان قابل قبول نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگاه‌های مسئول باید عناصر اصلی این اقدامات خلاف قانون را شناسایی کنند و گمان می‌کنم اگر با یکی دو مورد از متخلفان برخوردی منطقی و جدی صورت بگیرد و بدانند که قانون ملاک برخورد است، از این پس حرمت افراد را نگاه می‌دارند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا،‌ با انتقاد از شعارهای کنایه‌آمیز تندروها علیه رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم شام غریبان بیت رهبری، اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم برخی جریان‌های تندرو با افراط و تفریط‌های این‌چنینی و برخوردهای تند و نادرست حرکاتی انجام می‌دهند که این اقدامات علیه هر مقام و مسئولی در هر جایگاهی که باشند، به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: آن چه مسلم است، مقام‌ها و مسئولان نظام دارای جایگاه و حرمتی خاص هستند که این حرمت هم به شخصیت خودشان و هم به جایگاهی که در آن قرار دارد، مربوط است و باید مراقب باشیم که این حرمت‌ها شکسته نشود.

حجت‌السلام سبحانی‌نیا اضافه کرد: چنین اقدامات اهانت‌آمیزی در بیت رهبری که برای مردم دارای حرمت ویژه است، خطای بزرگتری است. باید حرمت این تریبون‌ها و پایگاه‌ها حفظ شود و این رفتارهای نادرست قابل قبول نیست.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با ابراز ناراحتی و تاثر از آن‌چه اتفاق افتاده،‌ خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که حرمت شخصیت‌های نظام و همچنین مقام و جایگاه‌ آن‌ها حفظ شود و نباید شخصیت‌ها و بزرگان نظام را با شانتاژهای این‌چنینی تخریب کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اهانت‌کنندگان، اعلام کرد: دستگاه‌های مسئول باید عناصر اصلی این اقدامات خلاف قانون را شناسایی کنند و گمان می‌کنم اگر با یکی دو مورد از متخلفان برخوردی منطقی و جدی صورت بگیرد و بدانند که قانون ملاک برخورد است، از این پس حرمت افراد را نگاه می‌دارند.

سبحانی‌نیا در پایان تصریح کرد: نکته مهمی که نباید فراموش کنیم این است که فارغ از لزوم حفظ حرمت افراد، باید حرمت اماکنی چون حرم مطهر حضرت امام (ره)، بیت رهبری و اماکن مقدس و مذهبی را نیز نگاه داریم و ارزش و احترام این مکان‌ها را زیرسوال نبریم.

 

اخبار سیاسی  - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------