آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

حجت الاسلام هاشمی نژاد : نقش خاتمی خط دهی و هدایت نیروهای اصلاح‌طلب است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آقای خاتمی همیشه نقش خط دهندگی و هدایت نیروهای اصلاح‌طلب را داشته و خواهد داشت. رهبری آقای خاتمی بر جریانات اصلاحات مختص انتخابات ویک دوره خاص نیست. نقش خاتمی خط دهی و هدایت نیروهای اصلاح‌طلب است

حجت الاسلام احمد هاشمی نژاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با حضور درغرفه ایلنا در خصوص شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: با پشت‌سرگذاشتن انتخابات‌های مختلف تجربه کار حزبی نیز بیشتر می‌شود و با شناخت بیشتر ضعف‌ها برطرف می‌شود. در این دوره نیز چه در مورد انتخابات مجلس و چه در مورد خبرگان اصلاح‌طلبان تجربه بالایی بدست آورده‌اند و با موفقیت وشناخت بیشتری راه را طی خواهیم کرد.

بردار شهید هاشمی‌نژاد در مورد ریاست عارف بر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: انتخاب آقای عارف برای ریاست این شورا انتخاب به حقی بود او در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری فداکاری زیادی از خود نشان داد. بنابراین اصل انتخاب عارف درشورای سیاست‌گذاری کاملا به جا بود.

وی با تاکید بر ضرورت سرلیستی عارف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اصلاح‌طلبان از سر لیستی عارف حمایت می‌کنند و به هر طریقی که لازم باشد برای پیشبرد اهداف شورای عالی سیاستگذاری کمک خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به آرایش سیاسی اصولگرایان برای انتخابات مجلس یادآور شد: بدون شک اصولگرایان به انسجام و وحدتی که در جناح اصلاح‌طلب حاکم است نخواهند رسید اختلاف بین اصولگرایان بسیار وسیع است کار به جایی رسیده که امروز جریان اصیلی مانند موتلفه تلاش می‌کنند خود را با جریان تندرویی مانند پایداری هماهنگ کنند.

وی افزود: توصیه من به جریان‌های اصولگرا این است که هیچ کدامشان با پایداری‌ها ائتلاف نکنند چرا که همانقدر پایگاه رای خود را نیز از دست خواهند داد. ائتلاف به معنای ائتلافی که اصلاح‌طلبان دارند هرگز توسط اصولگرایان حاصل نخواهد شد. بویژه اینکه آیت‌الله مهدوی کنی در جمع آنها نیست و ناطق نوری نیز خود را وارد چنین مباحثی نخواهد کرد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------