آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

پورمحمدی: برجام دستاورد بزرگ ملت ایران/ در بهترین شرایط امنیتی هستیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دادگستری با بیان اینکه برجام دستاورد بزرگ ملت ایران است، گفت: اگر چه ممکن است هر دستاورد بزرگی آفت‌هایی نیز به همراه داشته باشد اما این دستاورد تاریخی نتیجه زحمات دولت و ملت ایران است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، شامگاه چهارشنبه در همایش بسیج دانشجویی گرمسار در سینما ابرایشم این شهر ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: امروز این فرهنگ و تفکر بسیجی است که می‌تواند کشور را توسعه دهد.

پورمحمدی افزود: تفکر بسیجی در عمل باعث رشد، توسعه و عمران در کشور می شود که اقتصاد مقاومتی در سایه مقابله با تحریم ها مصداق بارز این امر به حساب می آید.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی و به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و امام راحل(ره)، مجاهدت های شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی، حضور مردم همیشه در صحنه و عنایات الهی و امام زمان(عج) الگویی نه تنها برای کشور های منطقه بلکه برای همه نظام های سیاسی دنیا به شمار می آید که امروز ایران اسلامی را در زمره ابرقدرت های جهان قرار داده است.

برجام یک فضای مناسب و رو به‌جلو در کشور بوجود آورده است

وزیر دادگستری با اشاره به موضوع برجام در کشور ضمن بیان اینکه برجام دستاورد بزرگ ملت ایران است، گفت: اگر چه ممکن است هر دستاورد بزرگی هم، آفت‌هایی نیز به همراه داشته باشد اما این دستاورد تاریخی نتیجه زحمات و تلاش‌های دولت یازدهم و هوشمندی دیپلمات‌های ایرانی است و از این رو باید از آنها تقدیر کرد.

پورمحمدی همچنین فضای پسابرجام را نیز در کشور حائز اهمیت ویژه توصیف کرد و بیان داشت: اهمیت فضای پسا برجام در لسان مقام معظم رهبری به خوبی دیده می شود اما دولت بر این عقیده است که برجام یک فضای مناسب و رو به‌جلو در کشور بوجود آورده است.

وی افزود: امروز ایران در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد و شرایط کشورهای منطقه گویای این مهم است همچنین علی‌رغم وجود داعش در منطقه و حملات تروریستی در بسیاری از کشورهای منطقه، با تلاش مسئولان کشور ما در شرایط خوب امنیتی و در بالاترین سطح امنیت قرار دارد.

ایران پنجمین کشور دنیا از نظر تعداد دانش آموختگان مهندسی

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز رتبه پنجم دنیا را از نظر تعداد دانش آموختگان مهندسی داریم، گفت: ایران ۲۴۶ هزار و آمریکا ۲۴۸ هزار دانش آموخته رشته مهندسی دارد.

پورمحمدی داشتن تفکر بسیجی را مهمترین دلیل پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار و ابرقدرتهای جهانی نشات گرفته از همین تفکر است.

وی در خاتمه، موفقیت و سعادت کشور را در گرو تحقق آرمان بسیجی دانست و تصریح کرد: روحیه علمی باید در بین جوانان ما تقویت شود.

 

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------