آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

گزارش روزنامه امریکایی از تشدید تدابیر امنیتی در تهران برای مقابله با داعش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

"فایننشال تایمز" اشاره کرده که علیرغم اقدامات تروریستی داعش در کشورهای همسایه و متحد ایران از جمله عراق و سوریه تهران هنوز امن ترین پایتخت خاورمیانه است.

روزنامه "فایننشال تایمز" با انتشار گزارشی از تشدید بی سابقه تدابیر امنیتی در تهران برای مقابله با اقدامات تروریستی احتمالی داعش خبر داده است.

به گزارش خرداد، خبرنگار "فایننشال تایمز" درباره تدابیر به کار گرفته شده برای مقابله با هرگونه تحرک از سوی گروه تروریستی داعش در تهران می نویسد:"ماموران مسلح با جلیقه های ضد گلوله در خیابان های اصلی تهران و در ایستگاه های مترو ایستاده اند".

این روزنامه به نقل از فرمانده پلیس تهران اشاره می کند که پلیس برای ایجاد حس امنیت در شهروندان و مقابله با هرگونه تهدید امنیتی به صحنه آمده است. سردار ساجدی نیا البته خاطر نشان کرده که تهران در امنیت کامل به سر می برد.

فایننشال تایمز اشاره می کند که تا به امروز علیرغم وجود ناامنی و آشوب در همسایه ایران یعنی عراق و در سوریه بزرگترین متحد عربی آن کشور، تهران تاکنون امن ترین و پایدارترین پایتخت در خاورمیانه بوده است.

 این روزنامه اشاره می کند که با این وجود اقدامات تروریستی داخیر داعش در پاریس سبب شده تا ایران نیز برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی تدبیر ویژه را اتخاذ کند.

فایننشال تایمز اشاره می کند که شایعاتی در هفته های اخیر در رسانه های اجتماعی مبنی بر این موضوع مطرح شده بود که برخی از فرودگاه های ایران و هم چنین حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس هدف حملات تروریستی قرار خواهند گرفت. این در حالیست که "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور ایران هفته گذشته گفته بود که اگرچه داعش همواره ایران را به حمله تهدید کرده است اما توان این کار را ندارد".

 

 خردادنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------