آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

داعش چه عروسک‌هایی را قصد داشت در میان زائران اربعین توزیع کند؟ + تصاویر



این محموله عروسکهای بمبگذاری شده در منطقه الراشدیه شهر بغداد کشف و خنثی شده که تروریستها قصد داشتند آن را به استان دیالی منتقل کرده و در میان زوار اربعین توزیع کنند.

به گزارش میزان، وزارت کشور امروز اعلام کرد در چند نقطه از کشور بویژه در مهران و خوزستان 2 و 3 مورد مشکوک اسباب بازی بخصوص عروسک کشف کرده است.

رییس ستاد اربعین درباره هماهنگی بیشتر زائران اربعین حسینی با واحدهای انتظامی گفت: زائران اگر وسایلی از جمله اسباب بازی خریداری کردند قبل از دست زدن به آن‌ها با واحدهای انتظامی هماهنگی داشته باشند.

ذوالفقاری افزود: زائرانی که هنوز وارد کشور نشده‌اند وسایلشان را چک کنند و در مقابل نیروهای ما نیز کنترل بیشتری خواهند داشت.

در همین خصوص چندی پیش، نیروهای بخش اطلاعات ارتش عراق، از توزیع یک کامیون حامل عروسکهای بمبگذاری شده توسط گروه تروریستی - بعثی داعش در مسیر پیاده روی اربعین جلوگیری شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بنابر گزارش خبرگزاری، این محموله عروسکهای بمبگذاری شده در منطقه الراشدیه شهر بغداد کشف و خنثی شده که تروریستها قصد داشتند آن را به استان دیالی منتقل کرده و در میان زوار اربعین توزیع کنند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار سیاسی - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------