آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

در جلسه امروز هیات دولت چه گذشت؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روحانی: بنای دولت اجرای سالم و قانونی انتخابات با همکاری همه نهادهای ذیربط است

رییس جمهوری با تبریک ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) به عموم مسلمانان و بزرگداشت هفته وحدت که مبتکر آن جمهوری اسلامی ایران بوده است، وحدت مسلمانان را از ضرورت های مهم امروز و خصوصا شرایط فعلی منطقه ای دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه درجلسه هیات دولت گفت: ما ازسیره پیامبر بزرگوار اسلام باید درس صبر و ثبات بر آرمان و تحمل شدائد و زخم زبان ها را بیاموزیم. پیامبر (ص) دل به وعده الهی قوی داشت که بی شک به دنبال سختی ها، گشایش است و ما نیز یقین داریم که خداوند پاداش صبر و استقامت ملت ایران را با شکوفایی وپیشرفت خواهد داد.

رییس جمهوری همچنین از تلاش های وزارت کشور دربرگزاری متین ومنظم مرحله ثبت نام نامزدها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که با استقبال گسترده انجام شد، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که حضور پرشور و پرشکوه مردم در انتخابات به خلق یک حماسه سیاسی دیگر بینجامد.

روحانی با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل انتخابات خاطرنشان کرد: بنای دولت اجرای سالم و قانونی انتخابات و تامین همکاری همه نهادهای ذیربط خواهد بود.

در ادامه این جلسه، هیات وزیران آیین نامه اجرایی قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی را به تصویب رساند. این آیین نامه در راستای ایجاد اشتغال و نهادینه کردن استفاده از دانش آموختگان رشته های مرتبط با کشاورزی، بهبود کیفیت محصولات زراعی و باغی، همچنین اصلاح بهبود شیوه های مصرف عوامل تولید و نهاده ها در محصولات و تولیدات کشاورزی و منابع طبیعی و هدفمند کردن حمایت های مالی و مشوق ها به تصویب رسید.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------