آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

اگر امام زمان(عج) هم بیاید و بگوید من این فرد را تایید می‏کنم، بازهم برخی دست از تخریب کردن برنمی دارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


آیت الله نورمفیدی، نماینده ی ولی فقیه در گلستان:
اگر امام زمان(عج) هم بیاید و بگوید من این فرد را تایید می‏کنم، بازهم برخی دست از تخریب کردن برنمی دارند

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گلستان از جریان های تندرو در کشور انتقاد کرد.

 آیت الله نوری مفیدی گفت: تخریب کردن دیگران و اتهام زدن کار انسان‏های ضعیف است و همیشه تاریخ وجود داشته و هیچگاه تعطیل بردار نیست. درباره امام علی(ع) هم آنقدر جو سازی کرده بودند که مردم فکر می‏کردند ایشان اصلا نماز نمی‏خواند  لذا وقتی امام در محراب به شهادت رسید، برخی می گفتند مگر علی(ع) هم نماز می خواند.

وی افزود:عده ‏ای فقط می‏خواهند آدم‏ها را خراب کنند، دنبال پاسخ نیستند که شما به آنها پاسخ بدهی و قانع شوند. بلکه  فقط یک هدف دارند و انهم تخریب است. لذا اگر مثلا امام زمان(عج) هم بیاید و بگوید من این فرد را تایید می‏کنم آنها باز هم کار خودشان را می کنند. چون اساسا کارشان بر اساس اعتقاد و منطق و عقل نیست که حرف منطقی و بالاتر از آن دستور دینی را بپذیرند. اسلام چقدر درباره آبروی مسلمان سفارش کرده اگر قرار بود اینها بر اساس موازین شرع عمل کنند همین سفارش‏ها کافی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: در طول زندگی هیچگاه به کسی تهمت نزدم و هیچ وقت علی رغم داشتن امکان و شرایط سعی نکردم بر علیه شخصی سخنی بگویم که برایش حجت شرعی نداشته باشم. قبل از هر موضع گیری اول خدا را در نظر می گیرم و بعد سخن می گویم. متهم کردن انسان‏ها ضایع کردن حق الناس است. من همیشه تلاشم این بود که بدون حجت شرعی بر علیه کسی حرفی نزنم. لذا کسی نمی تواند مرا متهم کند که بر علیه او سخنی گفته باشم. بر این رویه بوده، هستم و خواهم بود.

امام جمعه ی گرگان گفت: از شما می پرسم آیا اگر یک روحانی با اجازه امام بیاید و برای انجام فعالیت‏های دینی و فرهنگی پشتوانه اقتصادی درست کند بد است؟ آیا تاسیس مدرسه علمیه برای خواهرانی که در تاریخ کشور ما در گذشته همیشه نادیده گرفته شدند و پرورش صدها طلبه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در آینده نزدیک دکترا  و حضور آنان در جای جای استان و حتی کشور که منشاء خدمات علمی و فرهنکی و دینی هستند، بد است؟ آیا تاسیس حوزه علمیه برادران که ازحوزه‏های پیشتاز کشور است و صدها طلبه فاضل به جامعه تحویل داده و رسالت اصلی عالمان دینی همین است، کار بدی است؟ آیا تاسیس بزرگترین و غنی‏ترین کتابخانه با فعالیت‏های متنوع پژوهشی، دینی و فرهنگی که به گواهی بسیاری از صاحب نظران شاید با این ویژگی حتی در کشور هم کم نظیر باشد چه برسد به منطقه ما و امروز بسیاری از پژوهشگران و اهل علم از سایر جاها وقتی این مرکز را می بینند حسرت می خورند که ای کاش در این شهر زندگی می کردند، کار بدی است؟ آیا ایجاد بیش از هزار شغل برای خانواده های مردم همین استان کار بدی است؟ آیا ساخت بیش از ده مدرسه در نقاط مختلف استان و کمک به ساخت مساجد، تکایا و مراکز درمانی و... کار بدی است؟ همه اینها به پشتوانه همین بخش اقتصادی انجام گرفته که بارها گفته ام حتی یک آجرش هم متعلق به من نیست و دقیقاً وضعیت آنها مشخص و ثبت قانونی شده است ؟ اگر اینها کار بد است پس کار خوب چیست؟

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------