آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

طنز فوری/ عاملان حمله به سفارت ترکیه دستگیر شدند+اسامی حمله به سفارت عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک منبع آگاه در امور چانه زنی و گمانه زنی از جزئیات دستگیری عوامل حمله به سفارت عربستان خبر داد و گفت: تا کنون 27 نفر دستگیر و 26 نفر آزاد شده اند.

این منبع آگاه توضیح داد: تمامی آن 26 نفر از اینکه روبروی سفارتخانه عربستان تجمع کرده اند، بی خبر بوده و اظهار بی اطلاعی کرده و تعهد کتبی داده اند که دیگر از این کار ها نمی کنند. آن یک نفر باقی مانده هم اصلا اقرار نمی کند که جزء آشوبگران بوده و دائم می گوید من داشتم رد می شدم!

وی با اشاره به اینکه ما حواسمان به همه چیز هست، افزود: این فرد معلوم الحال باید به کار زشت خود اعتراف کند و تعهد بدهد.

***

سرمقاله فردای یک روزنامه صبح:
اسناد به شدت غیر قابل انکاری از دیدار چندباره رییس دولت اصلاحات با جورج سوروس وجود دارد که نشان می دهد اغتشاش های خیابانی و جمله به سفارتخانه ها از قبل طراحی شده بوده است. بر همین اساس تعدادی از افراد مرتبط با ام آی سیکس، ام آی سون و حتی ام آی ایت، یکشنبه با حضور در روبروی سفارت عربستان اقدام به اختلال، آتش زدن سطل زباله و ورود به سفارتخانه این کشور کردند. این افراد که اغلب ایرانی نیستند و چمدان های پولشان از فتنه مثلثی پر شده؛ قصد داشتند که به سفارتخانه های دیگر کشورهای حاشیه دار منطقه نیز بروند که بعد از انتشار گزارش تحلیلی و مستند ما، نقشه شان نقش بر آب شد.

***

بیست و سی
مجری: اسامی 18 تن از اراذل و اوباشی که چند خراش جزئی به سفارتخانه عربستان وارد کردند و در نهایت گوشی تلفن این سفارتخانه را دزدیدند، اعلام شد. یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفته که این افراد همه از افراد سابقه دار بوده و وابسته به جناح خاصی نیستند. وی توضیح داده که آنها در اعترافات اولیه گفتند به ما پول دادن و گفتن اینجا خالیه، برین سرقت.
این منبع آگاه همچنین گفته این افراد سیاسی نیستند اما اذعان کرده اند که برای انتخابات اسفند هم برنامه داشتند و می خواستند در انتخابات به اصلاح طلبان رای بدهند.

در همین زمینه، یک مقام مسئول نیز اسامی برخی از این اراذل و اوباش را در اختیار بیست و سی قرار داد:
سین. جیم معروف به سگدست
میم. دال مشهور به یاتاقان
کاف. گاف معروف به سرطلا
شین. صاد مشهور به کلنگ
الف. نون مشهور به سیا پدرسوخته
عین. غین معروف به هاپو


آخرین خبر از اوضاع سفارتخانه های کشور این که، حوالی ظهر امروز چهار جوان خود را به سفارت ترکیه رساندند و قصد حمله و ورود به این سفارتخانه را داشتند که با حضور ماموران دستگیر شدند. بشنوید از دلایل حمله به سفارتخانه ترکیه از زبان رییس این باند 4 نفره:


تصاویر شطرنجی چهار جوان
خبرنگار بیست و سی: چرا می خواستی به سفارتخونه ترکیه حمله کنی؟
جوانی با صورت شطرنجی: من سیاسی نیستم و از مردم کشورم و مردم ترکیه عذرخواهی می کنم، قصد من و این دوستان، امر خیره. گفتیم شاید اینطوری اسکارلت ژوهانسون، جنیفر لارنس، ساندرا بولاک و نهایتا ژولیت بینوش از کار ما خوششون بیاد و پیشنهاد ازدواج بدن که ما هم بعد از بررسی پیشهاد و مشورت با خانواده جواب رو براشون بفرستیم شاید دو تا خانواده از مسیر حمله به این سفارتخونه با هم وصلت کنن.
خبرنگار بیست و سی: به کدوم جناح سیاسی وابسته ای؟
جوان: ما سیاسی نیستیم و قصد ازدواج داریم به خدا... ولی روم به دیوار گاهی روزنامه شرق و اعتماد می خونیم.

مجری بیست و سی: باید منتظر ماند و دید آیا وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات به وظایف قانونی خود در قبال این روزنامه های زنجیره ای عمل می کند؟! ...ادامه اخبار و گزارش معصومی نژاد از ایتالیا....

***

زیر نویس بی بی سی فارسی: فوری/ سفارتخانه های جیبوتی، جومبولی و شنگولی که مشترکا در زیر پله فلافلی اوس ناصر واقع در حاشیه میدان شوش تهران دایر بود، تعطیل شد.
اخبار سیاسی - خبرآنلاین/محسن حدادی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------