آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

درآمدهای نفتی دولت‌های نهم و دهم از 93 سال قبل بیشتر بوده/دولت‌یازدهم میراث‌دار پروژه‌های بیمارگونه اقتصادی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد نفت در دولت های نهم و دهم از درآمدهای 93 سال قبل از این دولت ها بیشتر بوده است.

غلام‌محمد زارعی در جمع برخی مردم روستاهای شهر یاسوج افزود: براساس آمارهای مستند، درآمدهای نفتی ایران در دولت‌های نهم و دهم 700 میلیارد دلار بوده است.

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای نفتی در این دولت‌ها نسبت به 93 سال قبل آن 200 میلیارد دلار بیشتر بوده، اظهار داشت: با وجود درآمدهای سرشار از منابع نفتی اما متاسفانه در حوزه اشتغال، ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تغییر چندانی ایجاد نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت هر بشکه نفت در دولت‌های نهم و دهم به 140 دلار هم رسید اما متاسفانه در دولت‌یازدهم این قیمت به کمتر از 40 دلار رسیده است.

زارعی افزود: آغاز درآمد نفتی مربوط به 100 سال پیش است که این درآمدها در 7 سال دولت احمدی‌نژاد بیشتر از 93 سال بوده است.

این نماینده مجلس گفت: با وجود درآمدهای سرشار نفتی در دولت‌گذشته باید شاهد شکوفایی در اقتصاد و معیشت بودیم اما متاسفانه چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

وی شرایط کنونی دولت‌یازدهم در پاسخگویی به جوانان جویای کار و یا بهبود شرایط اقتصادی را سخت دانست و اظهارکرد: قیمت هر بشکه نفت در کمتر از 2 سال 100 دلار کاهش یافت و این درحالی است که اقتصاد کشور تقریبا اقتصاد تک‌قطبی بر پایه نفت است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدابیر ویژه دولت‌یازدهم برای فراهم‌کردن بسترهای اشتغال‌زایی خبر داد.

زارعی گفت: با وجود درآمدهای گسترده نفتی متاسفانه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف نیمه‌کاره رها شده و اکنون دولت‌یازدهم باید میراث‌دار این پروژه‌ها با وضعیت بیمارگونه اقتصاد باشد.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------