آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اظهارات عجیب مداح مشهور; تمجید ارضی از کره شمالی!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منصور ارضی! مداحی که با اظهارات بسیار تند سیاسی که در مجالس عزاداری بیان می‌کند، به مداحی پرحاشیه و جنجالی بدل شده است.

وی اخیرا در همایش مداحان ولایی گفته است: «این کره شمالی وسعتی به اندازه تهران ندارد ولی کار خود را می‌کند! چرا؟ چون به خود تکیه کرده به جوانان تکیه می‌کنند، تازه بی دین هستند و کار خود را می‌کنند، چرا؟ چون نماینده آنها نماینده‌ای سازش کار نیست! هر نماینده برای خود یک ساز نمی‌زند، هر روز این کشور یک ساز نمی‌زند!

ما کجا دستورات اهل بیت(ع) را بر خود مقدم دانسته ایم؟ ایشان اراده نمودند ما خواننده و مداح شویم، مگر خود ما مداح شدیم؟ خیلی‌ها از من و شما بهتر می‌خوانند علم خواندن را هم دارند، آنها چرا مداح اهل بیت(ع) نشدند؟! با این حال مداحانی که باید بر نفس خود پیروز باشند وقت آزمون و نیاز جامعه مثل انتخابات در عرصه دیگر فعالیت می‌کنند!»

اظهارات ارضی از دو منظر قابل نقد است. اول اینکه مقصود جناب ارضی اگر دستیابی کره شمالی به سلاح‌های اتمی است و این که چرا ایران بمب هسته‌ای و هیدروژنی نساخته است؟ باید در پاسخ گفت طبق فتوای مقام معظم رهبری دستیابی به سلاح هسته‌ای حرام می‌باشد. بنابراین اگر ارضی تابع ولایت می‌باشد، نباید از این دست اظهارات بر زبان بیاورد، مگر آن که تنها داعیه پیروی از ولایت داشته باشد.

از سوی دیگر اگر منظور ارضی تساهل و کوتاه آمدن تیم مذاکره کننده هسته‌ای در برابر گروه 1+5 است، که باز باید گفت تیم مذاکره کننده دولت به ریاست ظریف وزیر امورخارجه، بارها مورد تایید رهبری معظم انقلاب بوده است. ایشان حتی توافق هسته‌ای را نیز تایید نموده اند.

از سوی دیگر ارضی در ادامه اظهارات خود از لزوم ورود مداحان به عرصه سیاسی و انتخابات سخن به میان آورده است، که از این منظر نیز اظهارات وی قابل تامل و نقد می‌باشد.


قطع به یقین هر ظرفی، مظروف خود را می‌طلبد. نمی‌توان از یک مداح انتظار داشت که از مجالس مذهبی در راستای مطامع عرصه سیاسی استفاده کند. چرا که در این صورت نگاه و اعتقادات مردم به مجالس مذهبی کمرنگ خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - آفتاب یزد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------