آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

سردار جزایری: عربستان نمی‌تواند جنگ دیگری را آغاز کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه سعودی‌ها در یمن به شدت دچار انفعال هستند، گفت: عربستان قادر نیست جنگ بزرگ دیگری را آغاز کند.

سردار مسعود جزایری با اشاره به ادعای عربستان سعودی مبنی بر حضور نظامی در خاک سوریه، اظهار داشت: عربستان در بخش‌های مختلفی اقدامات زیاده‌خواهانه و تجاوزکارانه‌ای انجام داده و در داخل مرزهای خود به شدت دچار چالش و تنش شده است.

وی افزود: به دلیل این‌گونه اقدامات، سعودی‌ها هم‌اکنون در برخی‌ از صحنه‌های منطقه‌ای و به ویژه در یمن به شدت دچار انفعال هستند. عربستان سعودی در اقدامات نظامی تجاوزکارانه‌ای که داشته دچار ناکامی و شکست‌های متعددی شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه این کشور قادر نیست جنگ بزرگ دیگری را آغاز کند، تصریح کرد: این‌گونه اقدامات و اظهارات عمدتاً در راستای مسئله عملیات روانی است.

سردار جزایری اظهارات مقامات سعودی را دارای مصرف داخلی دانست و افزود: این اظهارات نشان‌دهنده ناکامی‌های این رژیم در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه عربستان سعودی اصولاً فاقد چنین توان و قدرتی است که بتواند یک جبهه جدید جنگی را مدیریت کند، گفت: احتمال اینکه این رژیم یک عملیات نظامی را در داخل سوریه آغاز کند، بسیار ضعیف است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که جریان مقاومت منطقه در شرایطی قرار دارد که به خوبی می‌تواند از منویات خود دفاع کند.

 

اخبار سیاسی - مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------