آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

علی مطهري: شرط نامزدي احمدي نژاد براي رياست جمهوري محاكمه در دادگاه است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.

به گزارش ايرنا؛ علي مطهري عصر روز دوشنبه در حاشيه نشست سالانه انجمن اسلامي آرمان دانشجويان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري برگزار شد افزود: ايشان ابتدا بايد در خصوص اقدامات دوران هشت ساله رياست جمهوري خود در دادگاه حضور يافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات رياست جمهوري آينده كند.

وي تصريح كرد: با توجه به عملكرد احمدي نژاد در طول رياست جمهوري اش ديگر رايي نزد مردم نخواهد داشت.

* نشست سالانه انجمن اسلامي آرمان دانشجويان علم و صنعت عصر امروز و در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري

با حضور جمعي از دانشجويان در سالن اجتماعات اين دانشگاه برگزار شد.

* پيش از آغاز سخنان علي مطهري دو تن از اعضاي انجمن درباره نحوه شكل گيري انجمن و مطالبات دانشجويي از جمله فضاي خفقان بجا مانده از دولت قبل در دانشگاه و محبوس بودن تعدادي از فعالان دانشجويي در زندان اوين مطالبي بيان داشتند.

* عضو هيات رئيسه انجمن در خصوص مطالبات دانشجويي گفت: ما را چه شده است كه با گذشت 37 سال انقلاب هنوز به دنبال استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي هستيم.

* نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: از مسئولان كسي به اندازه استاد مطهري در خصوص آزادي و آزادي بيان سخنراني نكرده است.

* مطهري درباره طرح نيروي انتظامي با عنوان 'گشت نامحسوس' نيز گفت: من از جزئيات آن مطلع نيستم و قرار است در جلسه اي با مسئولان نيروي انتظامي نظرات آنان را بشنوم.

اصرار حضار و فرياد آنان درباره دانستن نظر شخصي علي مطهري دراين خصوص نيز بي نتيجه ماند.

مطهري گفت: هنوز اطلاعي از ماهيت اين طرح ندارم و در روزنامه هاي مطالبي به چاپ مي رسد كه مسئولان نيروي انتظامي در واكنش به آن مي گويند اينگونه نيست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------