آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

روایت ربیعی از دلایل محاکمه مفسدان اقتصادی در زمان دولت قبل



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر امروز می بینیم افرادی به دلیل فسادهایی که در زمان دولت گذشته انجام داده اند، محاکمه می شوند به این دلیل است که امتیازات و تسهیلات ویژه به افرادی تعلق گرفت که پیچ و مهره سرمایه های خود را در داخل کشور نبسته بودند .

به گزارش ایلنا ، علی ربیعی شامگاه امشب در همایش کارگران قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار این شهر برگزار شد، گفت: آنچه که امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی دغدغه خود می دانست، رسیدگی به محرومان و هم اینکه جامعه به سمت کار و تولید پیش رود.

وی از فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری و توجه ایشان به کارگران تشکر و قدردانی کرد و گفت: جامعه تولیدگرا که اساس آن رسیدن افراد به ارج و قرب به میزان زحماتشان است، رو به پیشرفت خواهد بود و در مقابل جامعه رانتی است که فقط عده کمی در آن به ارج و قرب می رسند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه دیدگاه اسلام، رهبر انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید این است که جامعه ای را سامان دهد که در آن تولید و کار اساس جامعه باشد، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا افراد از یک میلیون تا یک میلیارد در داخل کشور سرمایه گذاری کرده و مورد احترام باشند چراکه در چنین جامعه ای تولید و کار ارزش تلقی می شود؛ اگر امروز می بینیم افرادی به دلیل فسادهایی که در  زمان دولت گذشته انجام داده اند، محاکمه می شوند به این دلیل است که امتیازات و تسهیلات ویژه به افرادی تعلق گرفت که پیچ و مهره سرمایه های خود را در داخل کشور نبسته بودند و قطعا در آن شرایط، کار و تولید ارزش خود را از دست خواهد داد.

ربیعی با بیان اینکه افتخار من کارگر بودن است، اظهار کرد: این یک روند خوب در جمهوری اسلامی است که من یک روز به عنوان کارگر در مقابل شهید بهشتی سخنرانی می کردم و دیروز به عنوان وزیر این کشور به حضور رهبر انقلاب شرف یاب شدم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رفاه حال کارگر و کارفرما را باید توامان دید، گفت: هم باید مراقب زمین نخوردن کارفرما و هم باید مراقب معیشت کارگران بود.

ربیعی ادامه داد: بحث ایمنی کارگران نیز مورد توجه وزارتخانه قرار دارد و علاوه برآن به بحث معیشت کارگران نیز توجه ویژه داشته ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمان دولت قبل فاصله تورم و مزد کارگران به سی و دو نیم درصد رسیده بود بگونه ای که زندگی برای کارگران سخت شده بود اما در طول این سه سال دولت تدبیر و امید، هرچند ادعا نمی کنیم شق القمر کرده ایم اما تلاش ما این بوده که میزان افزایش مزد از میزان تورم بیشتر باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------