آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

کواکبیان: قطعا برای ریاست مجلس کاندیدا می شوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مصطفی کواکبیان اظهار کرد: در صورت عدم کاندیداتوری آقای عارف برای ریاست مجلس آینده من قطعا برای ریاست مجلس کاندیدا می شوم؛ چرا که معتقدیم حتما باید یک اصلاح‌طلب رئیس مجلس آینده شود.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه مراسم سومین در گذشت برادر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: ما معتقدیم باید یک اصلاح‌طلب رئیس مجلس آینده باشد و بر سر این اعتقاد خود ایستاده‌ایم و امیدواریم این اتفاق در مجلس رخ دهد و رئیس مجلس آینده نماینده جریان اصلاح‌طلب باشد.

وی در خصوص پیش‌بینی خود از تشکیل سه فراکسیون در مجلس دهم ادامه داد:‌ ما به دنبال تشکیل یک فراکسیون واحد با دوستان اعتدالی هستیم و به آن‌ها نیز باید در چارچوب فراکسیون اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند و معتقدیم سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل نمی‌شود.

منتخب لیست امید از حوزه انتخابیه تهران ادامه داد: امید نام لیستی بود که ما در انتخابات با آن شرکت کردیم و در مجلس آینده نیز ازاین لیست در سراسر کشور فراکسیونی متشکل از نمایندگان اصلاح‌طلب تشکیل خواهد شد و تعدادی از دوستان اصولگرا فراکسیون اصولگرایان را ایجاد خواهند کرد و امیدواریم فراکسیون رهروان فعلی نیز در چارچوب فراکسیون امید یا فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس حضور یابند؛ چرا که بسیاری از اعضای فعلی این فراکسیون در مجلس آینده حضور نخواهند داشت لذا دو فراکسیون برای مجلس آینده پیش‌بینی می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------