آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پير موذن: تاریخ احمدی‌نژاد در ایران به سر آمده/ به نام عدالت فلاکت را براي کشور به ارمغان آورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کمال الدين پير موذن:
به خون آقاي لاريجاني تشنه بودند، اما حالا همراه او شده اند!/تاریخ احمدی‌نژاد در ایران به سر آمده/ به نام عدالت فلاکت را براي کشور به ارمغان آورد

کساني را در مجلس نهم مي‌شناسم که تشنه به خون آقاي لاريجاني بودند، اما حالا همراه لاريجاني شده‌اند.

کمال الدين پير موذن، نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا در خصوص بهترين راهکار براي تعيين رئيس مجلس دهم گفت: استنباط من اين است که همه آناني که عضو ليست اميد هستند و حاميان دولت در جهت بها دادن به آراي ملت و براي اينکه کساني که به اين نمايندگان راي دادند در مجلس نافذ باشد و صداي آن‌ها شنيده شود، بايد در يک فضاي مطلوب و با هم فکري همديگر هيئت رئيسه مجلس را تعيين کنند. اين منتخبين بايد توجه داشته باشند که با برخوردهاي دو پهلو اصلاحات و اعتدال با اين موضوع، اعتماد مردم دچار خدشه مي‌شود. اميدوارم با شخصيت‌هاي برجسته‌اي که در اصلاحات و ليست اميد حضو دارند، اين موضوع زودتر کليد بخورد و اجرايي شود.

اين نماينده مجلس در خصوص احتمال ميانجيگري آقاي ناطق نوري براي مذاکره و توافق ميان اقاي عارف و اقاي لاريجاني درباره کرسي رياست مجلس دهم، گفت: تا آنجايي که بنده اطلاع يافتم ظاهرا آقاي ناطق نظرشان نسبت به آقاي لاريجاني مثبت است اما سايرين نسبت به آقاي عارف نگاه مثبت‌تري دارند و مثل اينکه اين ميانجيگري کارساز نبوده است. انتخابات اقايان هاشمي رفسنجاني و رئيس دولت اصلاحات آقاي عارف است اما به راي نمايندگان بها مي‌دهند. اما نظر آقاي ناطق، آقاي لاريجاني است که آقايان قبول نمي‌کنند. به اعتقاد بنده آقايان لاريجاني و عارف هر دو از شخصيات هاي برجسته، فرهيخته، سياست مدار و تاثيرگذار بلند مرتبه کشور هستند، لذا خودشان بهتر مي‌توانند اين موضوع را حل کنند.


پيرموذن در خصوص اظهارات اخير آقاي حدادعادل که گفته بودند فراکسيون اصولگرايان مانند برخي ها نان را به نرخ روز نخوردند! بلکه بر مواضع خود ايستادند و حاضر نشدند به خاطر راي هر کاري کنند، گفت: البته من در نطقي که در مجلس داشتم پاسخ آقاي حداد را دادم. اين آقايان نبايد از مردم و منتخبين مردم انتقام بگيرند. البته اگر مي‌خواهند به کنايه‌ها و نقد آقاي عارف بها دهند، بايستي آقايان لاريجاني، جلالي و نعمتي در قالب ليست اميد و حاميان دولت اين حرکات را پيگيري کنند. کساني را در مجلس نهم مي‌شناسم که تشنه به خون آقاي لاريجاني بودند، اما حالا همراه لاريجاني شده‌اند.


وي در پايان در خصوص ورود اصولگرايان و آقاي احمدي‌نژاد به انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت: تاريخ آقاي احمدي‌نژاد در اين کشور به سر آمده است. وي ديگر به هيچ وجه مورد استقبال افکار عمومي نخواهد گرفت. احمدي‌نژاد به نام عدالت زهر در کام حقيقت ريخت، به نام عدالت فلاکت را براي کشور به ارمغان آورد و فرصت طلايي درآمد افسانه اي نفت را سوزاند؛ و پروژه ايران هراسي را در دنيا کليد زد. ترديد وجود ندارد که ديگر آقاي احمدي‌نژاد در راس قوا جايي ندارد زيرا دوره پوپوليستي و عوام فريبي تمام شده است و ديگر افکار عمومي اشتباه نمي‌کند. شايد احمدي‌نژاد در چند روستا راي داشته باشد که در قبال افکار عمومي عددي نيست. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------