آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

احتمال کناره گیری تمامی کاندیداهای ریاست خبرگان به نفع آیت الله امینی / سابقه انقلابی آیت الله امینی را همه ندارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو مجلس خبرگان:
احتمال کناره گیری تمامی کاندیداهای ریاست خبرگان به نفع آیت الله امینی / سابقه انقلابی آیت الله امینی را همه ندارند

آیت الله نوری مفیدی گفت که احتمال کنار رفتن تمامی کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان به نفع آیت الله امینی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان در گفتگو با انتخاب، در رابطه با کاندیداتوری آیت الله امینی اظهار داشت: ایشان شخصیتی حوزوی و مورد قبول تمامی بزرگان حوزه است.

وی افزود: آیت الله امینی از ابتدا در مجلس خبرگان و هئیت رئیسه حضور داشته اند. ایشان شخصیتی است که از گذشته های خیلی دور، از ارادتمندان، همراهان و مریدان حضرت امام بودند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: علاقه و ارادت آیت الله امینی به مقام معظم رهبری، حوزوی بودن، و انقلابی بودن از امتیازات برجسته ایشان است.

این عضو مجلس خبرگان که از ابتدای انقلاب در این نهاد حضور داشته است، در ادامه به «انتخاب» گفت: من از جمله طرفداران کاندیداتوری آیت الله امینی هستم، چراکه ایشان سابقه بیشتری نسبت به سایر کاندیداهای دیگر دارد.

وی تصریح کرد: سابقه انقلابی آیت الله امینی را همه ندارند، ایشان از السابقون هستند. این موضوع برای ریاست مجلس خبرگان امتیاز بسیار بالایی است.

آیت الله نورمفیدی گفت: آیت الله امینی که با گوشت و پوست خود امام و انقلاب را درک کرده، مورد قبول همه ی بزرگان و گروه های مختلف است.

وی افزود: امیدوارم جریان اعتدال با ریاست آیت الله امینی بر خبرگان تقویت شود. انتخابات خبرگان و مجلس نشان داد که مردم دنبال اعتدالند. در واقع، تندی ها دیگر پاسخ نمی دهد و موجب انزجار مردم می شود.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: آیت الله امینی شخصیت اعتدالی و مستقلی است که دامن مهرشان برای همه جریانات گشوده است. ریاست ایشان، باعث می شود مردم احساس کنند، در مجلس خبرگان نگاه اعتدالی بوجود آمده و این اتفاق مبارکی است، چراکه منجر به پیوند بیشتر مردم و انقلاب می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مانند دوره ی آیت الله مشکینی، سایر کاندیداها به نفع آیت الله امینی کنار بروند، گفت: ان شالله ، امیدوارم اینطور شود. در واقع احتمال دارد، تمامی کاندیداهای ریاست مجلس از رقابت انصراف دهند، چراکه همه ی آنها آیت الله امینی را قبول دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------