آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

نماینده تهران: فیش‎‎های حقوقی بهانه فشار به دولت نشود، این بی‌انصافی است/ مردم مقابل جوسازی‌ها هوشیارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است جوسازی بر سر فیش‌های حقوقی بر انتخابات سال 96 بی‌تاثیر نیست اما مردم هم هوشیار هستند.

عبدالرضا هاشم زایی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره تشکیل اتاق فکر تخریب علیه دولت اظهار کرد: از چند و چون این اتاق تخریب، خبری ندارم اما در  مبارزات سیاسی این اتفاق ها می‌افتد. اکنون که در حال نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری هستیم مخالفان سیاسی دولت از هر ابزاری استفاده می کنند.

وی یکی از مصادیق ابزارهای سیاسی را انتشار فیش‌های حقوقی ذکر کرد و گفت: من البته مخالف این هستم که در بخش دولتی حقوق‌های نجومی به هر شکلی پرداخت شود. خاطرم هست در شرکت ملی صنایع مس ایران که مجمع برای پاداش تنها یک ماه حقوق درنظر می گرفت. این شرکت میلیاردها سود می‌داد اما سقف حقوق را دولت تعیین می‌کرد و حقوق مدیرعامل از برخی مهندسین قسمت هایی که کارشان سخت بود، پایین‌تر بود.

هاشم زایی بیان کرد: برای اینکه مطمئن شویم این حقوق‌ها واقعی است یا خیر، باید منتظر نتیجه بررسی سیستم‌های نظارتی مثل دیوان محاسبات باشیم، ولی نباید با این فیش‌ها بی‌انصافی کرد و فقط بهانه برای فشار بر دولت باشند. تاکید می‌کنم که ما راجع به اینها حساس هستیم اما باید برای سه هزار میلیارد اختلاس هم حساس باشیم. یا 600میلیارد دلار پولی که در طول هشت سال دولت های گذشته مصرف شد و این همه برای دولت بدهکاری ایجاد شد، هم حساس باشیم. اصلا اگر به خاطر خدا باشد باید برای هر دو حساس باشیم. اما اینها به خاطر خدا این کار را نمی کنند.

نماینده مردم تهران درباره تاثیر فضاسازی ها بر انتخابات سال 96 نیز گفت:‌این جنگ روانی بی تاثیر نیست اما چون مردم ما هوشیار هستند و به این جوسازی ها عادت کرده اند نتیجه عکس می دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------