آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

جانشین فرمانده سپاه: ۱۰۰ هزار موشک از لبنان آماده پرتاب به سمت رژیم صهیونیستی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دارای عمق دفاعی راهبردی نیست، گفت: امروز در جهان اسلام ظرفیت بازیابی مجدد فلسطین از رژیم صهیونیستی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز، اظهار کرد: اگر رژیم صهیونیستی دست به خطا زند تمام این سرزمین تحت اشغال مسلمانان مجاهد درخواهد آمد و این واقعیت جدیدی است که در جهان اسلام شکل گرفته است.

وی با اشاره به روند تاریخی دست‌درازی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا به سرزمین‌های اشغالی فلسطین در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی، افزود: داستان تسلط صهیونیست‌ها بر سرزمین فلسطی تا انقلاب اسلامی روندی نگران‌کننده و ناامید کننده داشت اما با پیروزی انقلاب گرچه جنایات صهیونیست و حمایت‌های آمریکا ادامه داشت اما امیدی برای نابودی رژیم صهیونیستی در مردم شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه روسای جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی به عنوان دوستی فراتر از پیوندهای راهبردی و متحد ایدئولوژیک یاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکا رژیم صهیونیستی را سرمایه راهبردی خود تلقی می‌کند و نقشه راه سیاسی خود را برای تحول در جهان اسلام و دنیای عرب با این تصور تنظیم کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با بیان اینکه انقلاب بزرگ اسلامی باعث احیای روح و جان در کالبد جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین شد، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی روندها معکوس شد و رژیم صهیونیستی با عکس‌العمل قاطع و به موقع انقلاب اسلامی یعنی تشکیل نیروی جدید جهادی با نام حزب‌الله لبنان در چنبره یکی از داغ‌ترین شکست‌های تاریخی قرار گرفت و این ماجرا نشان داد که فصل تسلط آمریکا در جهان اسلام در حال پایان است.

سلامی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی آمریکا متوجه شد که باید تغییر جهت و سیاست دهد، خاطرنشان کرد: بازیابی هویت مجدد فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاه عالم با پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده گردش موازنه قدرت بود.

وی  با بیان اینکه انقلاب سنگ فلسطین امروز به انقلاب موشک تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: معمای رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطین همچنان ادامه دارد و برای ایجاد تفرقه و انحراف در جهان اسلام تلاش می‌کند اما ارتش به ظاهر شبه افسانه‌ای رژیم صهیونیستی که قدرت بلامنازع امپراتوری آمریکا و شرکای مرتجع عربشان بوده‌اند توسط مسلمانان فلسطینی در هم شکسته شد و طلیعه امیدی برای ملت فلسطین و جهان اسلام ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با اشاره به موفقیت‌های مسلمانان در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه،‌ 11 روزه و 51 روزه، تصریح کرد: نتایج خفت‌بار این نبردها برای رژیم صهیونیستی نشان داد دیگر فضایی برای آنها وجود ندارد و امروز به فضل الهی ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

سلامی با اشاره به اینکه بیش از یکصدهزار موشک آماده پرواز در فلسطین و لبنان وجود دارد، گفت: این موشک‌ها آماده هستند تا با یک دستور رژیم صهیونیستی را  از نقشه جهان محو کنند. همچنین در تمام سرزمین‌های تحت اشغال ده‌هاهزار موشک با دقت‌ها و بردهای وسیع و مختلف کاشته شده‌اند و فقط منتظر دستور هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با بیان اینکه امروز ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی متفاوت از گذشته شکل گرفته است، اظهار کرد: اگر رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی آمریکا تکیه کرده است باید بدانند فصل توانایی آمریکا برای حمایت از رژیم‌های منفور خاتمه یافته و امروز آمریکا در بحران سرگردانی راهبردی گرفتار است.

وی در ادامه به مداخلات آمریکا و ناکامی آن در سوریه اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود نیز که در یمن و عراق باعث آواره شدن مسلمانان شده است باید بداند نمی‌توان با زور در هیچ نقطه‌ای حکومت کرد.

وی در ادامه از حماسه فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی در شمال غرب کشور در مقابله با گروه اشرار و ضدانقلابیون تشکر کرد و گفت:‌ با عکس‌العمل سریع و قاطع نیروی زمینی این گروه‌های شرور که با حمایت رژیم‌های مزدور دست به اقداماتی برای ایجاد حقه‌های کوچک در نظام ما می‌زدند ناکام ماندند.

 سلامی خاطرنشان کرد: به رژیم‌های مزدور منطقه و مقامات سیاسی‌ شمال عراق هشدار می‌دهیم که به تعهداتشان پایبند باشند چرا که ما هر نقطه‌ای  که مبدأ شکل‌گیری تهدید علیه نظام‌مان باشد را بدون هیچ ملاحظه‌ای قاطعانه ویران خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با بیان اینکه صبح پیروزی نزدیک است، تصریح کرد: ما تحت هدایت‌های رهبر بزرگمان قله‌های بلند پیشرفت و اقتدار و عزت این سرزمین و جهان اسلام را خواهیم پیمود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------