آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

توکلی: با پشتیبانی از روحانی و سراج در برخورد با مدیران خائن، مدیران خدوم را دلگرم کنیم



نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: در دو سه روز گذشته دولت برخورد قاطعی با مدیران خائن در امانت و بی دغدغه نسبت به مردم از خود نشان داد.

به گزارش ایرنا ، احمد توکلی جمعه شب در صفحه شخصی خود در تلگرام افزود: وظیفه همه است که از دولت تقدیر کنند. رئیس بازرسی کل در موضعگیری بسیار شفافی علیه یک پیوند قدرت و ثروت، این امید را آفرید که ازاین به بعد از بازرسی کل خدمات بیشتری دیده خواهد شد. باید از آقای سراج هم تشکر کرد.


وی در ادامه گفت: فردا، شنبه 95/4/12، هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست دکتر روحانی برای رسیدگی به وضع رئیس و اعضای هیات عامل صندوق تشکیل جلسه می دهد. هیات نظارت به ریاست آقای سراج هم بدون حق رای در جلسه حاضر می شوند. به گفته توکلی، این جلسه آزمایش بسار مهمی برای هیات امناء است که چه رأیی می دهد و برای هیات نظارت که چگونه موضع می گیرند. اهمیت این نشست جهات زیادی دارد که یکی از آنها این است که رئیس صندوق یک تکنوکرات، مانند موارد برخورد شده قبلی نیست؛ بلکه یک سیاستمدار است که در دو کابینه دولت اصلاحات وزیر بوده است و احتمالا از پشتیبانی برخی تشکلها و شخصیت ها برخوردار است.


نماینده سابق مردم تهران ادامه داد: تا چند روز پیش رئیس صندوق 281 میلیون از باقیمانده وام ظالمانه 300 میلیونی دریافتی و 200میلیون تومان از مزایای حرام دریافتی را نیز بازگرداند. معاونش 91 و دیگر اعضای هیات عامل نیز هریک حدود 70 میلیون بازگرداندند. این کار بخشی از اقداماتی است که باید در باره آنها اعمال شود.


توکلی در صفحه اختصاصی خود آورد: این بی مروتان که نه شغل نامناسب برخی از امیران ارتش ایران در دوران بازنشستگی به خاطر کمی بازنشستگی (با پوزش از این بزرگان) ، نه تن فروشی بعضی از نوامیس این مملکت به خاطر فقر، نه افسردگی جوانان تحصلکرده بیکار که در کنج خانه در برابر چشمان اشکبار پدر و مادرشان کز کرده اند و نه ده ها صحنه دردآور دیگر، هیچ کدام برایشان دغدغه ای نمی آفریند و حتی با جعل عنوان کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، به بیت المال دستبرد میزنند، خائن اند.


وی افزود: با خائنان همان کنید که علی فرمود: 'از همکاران و دستیاران خویش بر حذر باش، اگر یکی از آنان دست به خیانت دراز کند و گزارش های مأموران پنهان تو پشتیبان هم در خیانتش بودند، همین گزارش‌ها تو را بس باشد. پس او را به جرم خیانت تازیانه بزن، و آنچه از خیانت به چنگ آورد، از او بازستان. سپس او را در جایگاه ذلّت وخواری بنشان، و داغ خیانت را بر او بگذار، و طوق ننگ و بدنامی را به گردنش بیاویز.'(نامه 53 نهج البلاغه)


توکلی تاکید کرده است: دولت و دستگاه های نظارتی بدانند که مردم پشتیبان آنها خواهند بود و یکی از ثمرات برخورد علوی با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------