آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

سپاه سه مظنون حادثه تروریستی دالاهو را دستگیر کرد/ بررسی پرونده ادامه دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ضمن تایید خبر دستگیری سه مظنون حادثه تروریستی دالاهو از ادامه تحقیق و بررسی این پرونده ازسوی مقام‌های امنیتی و نظامی خبر داد.

فرهاد تجری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به دستگیری سه نفر از مظنونانی که در حادثه تروریستی دالاهو دست داشته‌اند، ابراز داشت: بنابر پیگیری‌هایی بنده، در مدت کوتاهی که از زمان اعلام خبر دستگیری سه نفر از مظنونان حادثه تروریستی دالاهو می‌گذرد، تعداد بازداشت‌شدگان که توسط اطلاعات سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه انجام شده، سه نفر بوده است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، ضمن تایید خبر دستگیری سه مظنون حادثه تروریستی دالاهو، تاکید کرد: هنوز با قطعیت نمی‌توان درباره این پرونده اظهارنظر کرد و آن‌چنان که مسئولان گفته‌اند، پیگیری‌ها برای شناسایی تمامی متهمان و اثبات نقش سه مظنون بازداشت‌شده در این حادثه تروریستی ادامه دارد.

تجری در پایان تصریح کرد: تحقیق و بررسی درخصوص این پرونده همچنان ازسوی مسئولان امنیتی و نظامی در حال پیگیری است و پرونده حادثه تروریستی دالاهو همچنان باز است.

به گزارش ایلنا، حادثه تروریستی در کرمانشاه در  روز ۲۰ تیر سال جاری اتفاق افتاد که در پی آن فرماندار اصلاح‌طلب دولت روحانی در حالی مورد حمله قرار گرفت که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی هم به همراه فرماندار در این ماجرا حضور داشت و در پی آن دو نفر به شهادت رسیدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------