آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

احمدی نژاد: مرا فراماسونر، انجمن حجتیه، ضد ولایت فقیه و جادوگر نامیدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مرا فراماسونر، انجمن حجتیه، ضد ولایت فقیه و جادوگر نامیدند/ امسال تخریب ها علیه احمدی نژاد غوغا می شود/تلاش می کنند که رقیب شان رد صلاحیت شود تا خودشان به تنهایی در صحنه بمانند

احمدی‌نژاد در مشهد گفت: تمامی ثروت این افراد یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود! این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود را برای مردم دارد!

به گزارش انتخاب، محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی با موضوع «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» در حسینیه ارشاد مشهد با اشاره به این‌که «انسان مومن و آرمانی و هدفمند خستگی ندارد» اظهار کرد: خستگی برای تکرار ، ماندن، عقب‌گرد و غیره است.

وی بر لزوم تبیین انقلاب تاکید کرد و با بیان این‌که «اگر ندانیم از کجا آمده‌ایم چه هدفی داشته‌ایم نمی‌توانیم زندگی کنیم» و با بیان این‌که «تمامی انسان‌ها علاقه‌مند به پیشرفت هستند» گفت: اگر مقصد معلوم نباشد، نمی‌توان هر تغییر و حرکتی را پیشرفت دانست. پیشرفت به نسبت مقصد و هدف تعیین می‌شود.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «ائمه برای پر کردن جهان از عدل آمدند؛ لازمه اجرای این امر حاکمیت عدالت و حکومتی انسانی است» یکی از شعارها و اهداف انقلاب اسلامی را اصلاح نظام حاکم بر جهان دانست و افزود:‌ ملت ایران قبول نداشتند که زیر سلطه گروهی از خودخواهان و مستکبران جهان باشند. ظلم به انسان‌ها، جنگ، غارت و تجاوز محصول نظام فعلی حاکم بر جهان است. در حال حاضر در تمامی دنیا، ظلم و تجاوز ریشه دوانده است.

این فعال سیاسی با یادآوری این‌که «امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به دنبال اصلاح بودند»، اظهار کرد: اگر آرمان‌ها و اهداف ما فراموش شود، عده‌ای پیدا می‌شوند که مطرح کنند، انقلاب برای ماست و ما مالک انقلاب هستیم. کسانی که مدعی مالکیت انقلاب هستند معتقدندکه می‌توانند حتی انقلاب را بفروشند و حق انجام هر اقدامی را دارند.

وی با بیان این‌که«متاسفانه با گذشت 37 سال از انقلاب الگویی برای اداره اقتصاد نداریم و نمی‌دانیم چه هدفی را دنبال می‌کنیم » درباره مطرح شدن برخی از موارد برای بهتر شدن اوضاع کشور گفت: بعضی از افراد با مطرح شدن مسائلی مانند استانی شدن انتخابات و غیره سعی می‌کنند ما را از مسیر اصلی خارج کنند.

وی با تاکید بر این‌که «نمی‌خواهیم دست‌آوردهای بشری را کنار بگذاریم»، اظهار کرد: باید از تمام علوم بشری، در قالب نقشه خود استفاده کنیم و جمع‌بندی از تجربیات داشته باشیم. باید مدل زمامداری در جمهوری اسلامی تدوین شود. چارچوب‌های برنامه‌ریزی اقتصادی و فرهنگی نیز نیازمند تنظیمی دوباره است. در تمام زمان‌ها باید اهداف و آرمان‌های خود را تکرار کنیم. اگر اسلامی که از نظر انقلاب اسلامی همان اسلام ناب محمدی است، مطرح شود، دیگر افراد حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

وی به تاسیس موسساتی به منظور تدوین علوم انسانی اسلامی اشاره کرد و افزود: اما این موسسات اهداف خود را مشخص نمی‌کنند. و هیچ تعریف مشخصی از واژه‌ علوم انسانی اسلامی ندارند. علوم انسانی اسلامی مربوط به تعریفی است که از انسان داریم. یک انسان اسلامی بسیار بزرگ است. آرمان‌های امام جز با انسان‌های رشد یافته تحقق پیدا نمی‌کند. این آرمان ها نیازمند انسانهایی عاقل، کمال یافته و آزاد است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که «جامعه برای این‌که به سمت عدل حرکت کند نیازمند حکومتی مانند حکومت حضرت علی (ع) است» افزود: برخی از افراد زمانی که با مردم صحبت می‌کنند انگار با کودکان حرف می‌زنند. به این دلیل نیازمند تبیین دقیق از انقلاب اسلامی هستیم. با گذشت 37 سال با آوردن اسلام آزادی برخی رو ترش می‌کنند. آزادی انسان ها مقدس است و پیامبران برای آزادی آنان آمدند.در 7 تا 8 سال گذشته برخی انقلاب را تمام شده می‌دانند. متاسفانه لفظ انقلاب برخی را به اشتباه می‌اندازد این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان بسیارمتفاوت است. منظور از انقلاب اسلامی تحول درون انسان‌ها وطی کردن مسیر کمال برای جامعه بشری است. انقلاب ایران، محصول عقده‌های فروخورده و فشار و فقر نبود و تنها محصول خداخواهی ملت ایران بوده است. در حال حاضر با گذشت 37 سال از انقلاب، این موضوع بسیار عمیق تر از سال 57 بر دل ملت است.

وی با اشاره به ایستادگی انقلاب در برابر نظام سلطه اظهار کرد:‌ متاسفانه به این سوال که چرا نباید زیر بار سلطه برویم به درستی پاسخ داده نشده است. نظام سلطه معتقد است که ایران نمی‌تواند کشورخود را اداره کند و با تراشیدن دشمن‌های بیرونی سعی دارد مردم را از موضوعات داخلی غافل کند. متاسفانه برخی از افراد داخلی نیز همین فکر را دارند. افرادی که تنها هدف‌شان از انقلاب رسیدن به قدرت است این فکر را می‌کنند. آنانی که قدرت برای‌شان حائز اهمیت است برای بدست آوردن آن پول‌های زیادی را خرج می‌کنند.

وی تاکید کرد: اصل انقلاب سلطه را نمی‌پذیرد. امام خمینی (ره) فرمودند؛ آمریکا همان شیطان است؛ زیرا شیطان نیز از پذیرش برخی موارد اداره می‌شود. ریشه تمامی مفاسد دنیا این است که عده‌ای خود را بالاتر از بقیه می‌دانند. این موضوع ریشه تمام مشکلات دنیا و به دنبال آن مسائلی مانند جنگ و تجاوز است. اگر برخی کشورها قبول نکنند زیر سلطه آمریکا باشند تضعیف می‌شوند. آمریکایی‌ها به صراحت می‌گویند که کشورها باید دموکراسی آمریکایی را بپذیرند زیرا این دموکراسی فرهنگ متعالی و یگانه است. آدم‌کش‌ترین نظام تاریخ، مدعی حقوق بشر است.

این فعال سیاسی ادامه داد: متاسفانه با مطرح شدن جریان انقلاب عده‌ای گمان می‌کنندکه صحبت از جنگ شده است. اما باید تاکید کنیم که منظور ما اسلحه در دست گرفتن نیست.

وی با اشاره به عملکرد دولت‌های نهم و دهم نیز مدعی شد: در حال حاضر نمی‌خواهم عملکرد و گزارشی ارائه دهم. اما باید یادآور ی کنم که این دولت بیشترین هجمه و فشار را در طول تاریخ تحمل کرده است. یک جریان علیه خط امامت در طول تاریخ و صدر اسلام فعال هستند و همین جریان نیز این هجمه را علیه دولت‌های نهم و دهم ایجادکردند. یعنی دولت‌های نهم و دهم هیچ نقطه سفید و عملکرد مثبتی نداشت؟ تمامی تهمت‌هااز جمله ضد ولایت فقیه بودن،بهایی بودن و غیره را به این دولت زدند. مشکل این جریان‌ها با احمدی‌نژاد نیست، من که کسی نیستم و تنها سرباز کوچک ملتم. این هجمه منظور دیگری دارد.

وی بیانات مقام معظم رهبری درباره دولت‌های نهم و دهم را «بزرگترین افتخار» برای خود دانست و گفت: با نزدیک شدن به انتخابات دوباره هجمه و تهمت‌ها دو چندان می‌شود. انسان هوشمند باید متوجه باشد که دلایل این هجمه‌ها ‌چیست. این جریان‌ها می‌خواهند اصل انقلاب و رهبری را تخریب کنند. متاسفانه برخی از افراد نیز در دام آن‌ها افتاده‌اند.

احمدی‌نژاد بار دیگر مدعی شد: برخی از بالا بودن پرچم انقلاب در این دو دوره ناراحت بودند. در دام دشمن افتادن هیچ افتخاری ندارد در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می‌کنم. حواس‌مان باشد که تمامی هجمه‌ها به دولت‌ قبل، زدن اصل انقلاب است. دفاع از دو دولت قبل دفاع از انقلاب است. در طول 8 سال حتی برای ساعتی فاقد برنامه مشخص نبودیم.

وی که در مشهد سخنرانی می کرد با بیان این‌که «برخی مطرح می‌کنند احمدی‌نژاد سفرهای انتخاباتی خود را آغاز کرده است؛ شبکه بی بی سی به طور صریح اعلام می‌کند که احمدی‌نژاد شروع به کار کرده و اگر پیروز شود ایران دوباره منزوی و برای جنگ آماده می‌شود.» ادامه داد: زمانی که در سال 84 دولت را تحویل گرفتیم تهدید به حمله نظامی شده بودیم اما در سال 92 اوباما برای همکاری با ایران نامه می‌نوشت. آمریکا به یک ملت حمله می‌ند و با موارد متعدد آن کشور را تضعیف می‌ند اما جرات ندارد حتی از 500 کیلومتری ایران رد شود.

وی با اشاره به میزان ثروت‌های تمامی افراد دولت‌های نهم و دهم مدعی شد: تمامی ثروت این افراد یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود! این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود را برای مردم دارد!

این فعال سیاسی با اشاره به سه دلیل خطرناک بودن انتخاباتی شدن فضای کشور، اظهار کرد : با گذشت 3 سال از دولت یازدهم، در سال چهارم، این دولت باید کارهای خود را به نتیجه برساند. با انتخاباتی شدن فضا دولت از این کار باز می‌ماند. تمامی دولت‌ها در پایان 4 سال باید گزارشی از عملکرد ارائه کنند؛ اگر دولت یازدهم درگیر انتخابات شود توانایی ارائه این گزارش را ندارد. متاسفانه عنوان انتخابات در کشو مجوزی برای تخریب و بی‌اخلاقی است . افراد در زمان انتخابات به معرفی خود نپرداخته و دیگران را تخریب می‌کنند. حتی عده‌ای تلاش دارند رقیبان خود را رد صلاحیت کنند. در زمان انتخابات‌های قبلی هجمه‌های زیادی به من وارد شد و زمانی که مطرح کردیم برنامه‌ی خود را ارائه دهید اعلام کردندکه در حال تدوین برنامه هستند.

وی با طرح این سوال که «در فضای تخریبی چه کسانی برنده هستند؟» ادامه داد: اگر بخواهید به سمت فضای مطلوب آمریکایی حرکت کنیم قطعا بازنده هستیم. کاندیدا می‌تواند برنامه‌های خود را ارائه کرده و زمان خود را صرف توهین‌های انتخاباتی نکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------