آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

بازگشت احمدی‌نژاد، بازی سیاسی است/ عارف در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مجلس‌دهم تاکید کرد که اصلاح‌طلبان تصمیم ندارند عارف را به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بازگردانند تا از روحانی عبور کنند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از روحانی عبور نخواهند کرد، اظهار کرد: اصلاح طلبان تصمیمی برای بازگرداندن عارف به عنوان رقیب روحانی در این انتخابات نیز ندارند. فکر می‌کنم روحانی برنده انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم مجلس شورای اسلامی افزود: دولت یازدهم در روابط بین‌الملل موفق بوده و البته در امور اقتصادی اگر می‌توانست جریانهای دیگر را با خودش هماهنگ می‌کرد باز موفق‌تر از این می‌شد و جریان سیاسی‌اش هم مطلوب است و تندروی در دوره حضورش نداشتیم.

تاجگردون در پاسخ به این سوال که بازگشت رییس‌جمهور سابق به صحنه انتخابات آتی ریاست‌جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: حضور احمدی‌نژاد تنها یک بازی سیاسی است و بازی‌اش تنور سیاست را داغ می‌کند اما تا آخر ماندنش در بازی بعید است.

او درباره نتیجه انتخابات آمریکا و اثرگذاری آن بر فرجام برجام گفت: تغییر مسیر با انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور «ترامپ» در آمریکا می‌تواند در روند اجرای برجام اختلال ایجاد کند اما پیروزی ترامپ را بعید می‌بینم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وضعیت کنونی برجام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ متذکر شد: بدقولی‌ها از جانب آمریکا باعث نگرانی شده و مشکلاتی برای ادامه برجام ایجاد می‌کند. ما هم وظیفه داریم حقوق کشورمان را حفظ کنیم اما اکنون رشد و توسعه برجام حرکتش کند است اما به یاری خدا از این سد هم عبور می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------