آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

کواکبیان: روحانی در دولت دوازدهم رقیب نخواهد داشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روحانی در دولت دوازدهم رقیب نخواهد داشت مگر آنکه در آینده عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

به گزارش مهر، مصطفی کواکبیان سه‌شنبه‌شب در همایش امتداد و امید در آمل افزود: دولت روحانی در دولت ۱۲ رقیب نخواهد داشت مگر اینکه خودش رقیب خودش شود و اگر در آینده عملکرد مناسبی نداشته باشیم از رقبا عقب خواهیم افتاد.

وی بابیان اینکه امروز سومین سال دولت امید به پایان رسید و چه‌کار کنیم تا این امید در دل مردم جاودان بماند افزود: اگر بخواهیم دولت تداوم داشته باشد قطعاً شاهد جریان عوامل فریب‌دهنده نخواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد برجام تصریح کرد: اگر دولت آمریکا بدعهدی کرد به ما مربوط نیست اما ما حداقل هفت قطعنامه را برطرف کردیم و دولت باید برجام را جدی بگیرد و خوشبختانه نتیجه گرفت.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری، تیم مذاکره‌کننده این دولت را جزو بهترین‌ها دانست و به موجبات دلگرمی مردم از این دولت اشاره کرد و درباره تغییرات در کابینه تصریح کرد: متاسفانه ما احزاب را جدی نمی‌گیریم درحالی‌که بعضی از احزاب، کنگره، دفتر و شاخص‌هایی مثل رسانه ندارند و امکاناتی نیز به آنان تعلق نگرفته است.

کواکبیان در بحث میثاق نامه امید بابیان اینکه ۱۵۸ نفر آن امضاء کردند ولی فقط ۱۰۳ رأی آوردیم تصریح کرد: باید در مقوله اقتصاد و معیشت، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و تولیدات داخلی را حمایت کنیم..

رئیس خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: برای اینکه دولت یازدهم بخواهد تداوم داشته باشد باید طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار را جدی بگیرد، همچنین در فساد مالی دچار مشکلات زیادی هستیم.

نماینده مردم تهران درباره فیش‌های نجومی گفت: سخنگوی قوه قضائیه و بازرسی کل کشور اعلام کرد همه ما غافل بودیم و این نشان می‌دهد که سیستم بانکی باید اصلاح شود.

کواکبیان همچنین بر لزوم حمایت از نخبگان تأکید کرد و گفت: باید نخبگان کشور را جدی بگیریم و قول‌هایی که به آن‌ها می‌دهیم را عمل کنیم و منشور حقوق شهروندی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: پاشنه دولت باید بر اساس اطلاع‌رسانی باشد و معتقدم باید قدرشناس رسانه‌ها باشیم و دولت حتماً باید اطلاع‌رسانی را جدی بگیرد.

دبیر حزب مردم‌سالاری تأکید کرد: بارها گفتیم رقبا در اتاق فکر نقشه می‌کشند و کارشان تخریب است و دولت یازدهم باید به فکر خودش باشد و نظام حزبی را مستقر کند و تا بتوانیم احزاب کمتر و کاملی داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------