آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

آدرس اشتباهی احمدی نژاد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اگر فکر می‌کنید هدف محمود احمدی نژاد از نامه نوشتن به اوباما در مورد توقیف اموال ایران شخص اوباما است، سخت در اشتباه هستید. رییس دولت قبل، قطعا نامه مذکور را برای من وشما نگاشته است! او می خواهد بگوید حاضر است برای منافع مردم، خود را به آب و آتش بزند و فدای ملت شود. این در حالیست که مثل روز روشن است این نامه محلی از اعراب ندارد چراکه پیش از این نیز احمدی نژاد در قامت رییس جمهور چنین نامه هایی زیاد می نوشت اما هیچ گاه با پاسخ همراه نمی شد.

بنابراین کسانیکه کمترین بهره ای از علم سیاست برده باشند به سادگی متوجه می‌شوند هدف رییس دولت قبل، از این نامه چیست.چه بسا بسیاری وقتی با خبر شدند احمدی نژاد چنین نامه‌ای نوشته است ابتدا تصور نمودند عده ای طنزپرداز دست به شیطنت زده اند و می خواهند در این روزها بی‌سوژه نباشند. اما بهر حال خبر جدی بود و نشان می داد درحالیکه خود دولت قبل،عامدانه عامل به یغما رفتن دو میلیارد دلار از منابع مالی بود، پس از سال ها از خواب بیدار شده و نامه نوشته و خواستار انصاف و انصراف رییس جمهور آمریکا در این زمینه شده است!

اما قطعا احمدی نژاد نامه را اشتباهی نوشته است. دولت روحانی در حال تلاش است تا مانع از بین رفتن این پول شود هرچند خیلی بعید است زیرا سیستم قضایی آمریکا پیچیده و تو درتو است اما بهرحال در این زمینه فعالیت هایی در حال انجام است. بنابراین نیازی نیست رئیس دولت قبل دست به قلم شود و در این باره مطلبی بنگارد. از همین جهت به ایشان توصیه می شود نامه را به جای اوباما به مردم می‌نوشت و توضیح می داد بالاخره در مورد کارنامه خود چه زمانی می‌خواهد در پیشگاه ملت توضیح دهد؟

به نظر می‌رسد از آنجایی که احمدی نژاد همواره در حال ارائه آدرس غلط به مردم است این بار هم ترجیح داده روی پاکت نامه، آدرس آمریکا و کاخ سفید را بنویسد. او می‌بایست در امور بسیاری به ملت پاسخ دهد.داستان این لزوم پاسخگویی داستان 8 سال دورزدن میثاق مردم به بهانه‌های مختلف است. داستان گرانی و تورم 45 درصدی! داستان حضور آقای معاون اول در اوین. داستان هاله نور. داستان عقده‌گشایی در مجلس و یکشنبه سیاه. داستان قلع و قمع سرمایه‌های ملت. داستان دلار 3700 تومانی. داستان جمشید بسم الله. داستان جریان انحرافی. داستان مردی که یک شبه ره صد ساله رفت و با شعار و شعر های توخالی خیلی‌ها را به اشتباه انداخت.داستان پراید 25 میلیونی. داستان پسته 80 هزارتومانی. داستان سفره‌هایی که روز به روز خالی تر شدند.داستان کارگاه هایی که تعطیل و نیمه تعطیل شدند. داستان خاوری فراری! داستان مه آفرید خسروی معدوم. داستان بابک زنجانی پرمدعا. داستان صندلی‌های خالی سازمان ملل. داستان مدیران بی ریشه. خلاصه داستان هفتاد من است نه یک برگ یا دو برگ نامه.

احمدی‌نژاد این روزها با سه چراغ خاموش همچنان اوت و سوخته است. این تقلا زدن ها هم بی فایده به نظر می‌رسد. مگر اینکه او را شارژ نمایند و وارد میدانش کنند. اما تا اطلاع ثانوی فعالیت ها و اکت های سیاسی او بی قالب است.می خواهد فعل سیاسی او نامه به اوباما باشد یا هرکس دیگر.

آفتاب یزد، منصور مظفری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------