آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

پزشکیان:برخی ها در هشت سال فعالیت دولت قبل، همه چیز را نابود کردند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگفتن جنبه‌های مثبت برجام بی‌انصافی است، گفت: اجرایی شدن برجام، نتایج بسیار درخشانی برای کشور در پی داشته است و اگر برجام نبود، حتی برای تهیه داروهای مورد نیاز خود در کشور، با مشکل مواجه می شدیم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در آیین تجلیل از خبرنگاران خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم حقیقت‌گویی توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد:  متاسفانه گاهی اوقات، برخی افراد رسانه‌ای به دلایل خاص سیاسی یا دیگر دلایل، حق و حقیقت را بدون هیچ ابایی له می‌کنند و در بعضی موارد نیز حتی سرفه کردن یک شخص مسئول را در فلان جلسه خبر می کنند!

وی بیان واقعیات و حقایق را رسالتی بسیار بزرگ و سنگین دانست و تصریح کرد: کسی که شجاعانه قلم فرسایی کرده و موضوعات مختلف را از مسئولان پیگیری می‌کند، رسالت اصلی خویش را انجام داه و با این کارش، مردم را بیدار می‌کند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلم به حال دولت تدبیر و امید می‌سوزد، اظهار کرد: برخی ها در هشت سال فعالیت دولت قبل، همه چیز را نابود کردند و صدایمان درنیامد. در اول امر که میخواستیم چیزی بگوییم و انتقاد کنیم گفتند فعلا چیزی نگویید، تازه کارند و وقتی هم که تمام شد باز هم گفتند دیگر چیزی نگویید چون  دوره فعالیت‌شان تمام شده است!

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از منتقدین برجام ادامه داد: عده ای فقط قسمت خالی لیوان را می‌بینند. هر کسی جنبه‌های مثبت اجرایی‌شدن برجام را نگوید بی انصاف است. اجرایی شدن برجام، نتایج بسیار درخشانی برای کشور در پی داشته است و اگر برجام نبود، حتی برای تهیه داروهای مورد نیاز خود در کشور، با مشکل مواجه می شدیم.

پزشکیان با اشاره به پسرفت‌های ایران در دوره تحریم، افزود: در آن دوران نه کشتی‌های ما می‌توانستند در سواحل کشورهای دیگر، لنگر بیندازند و نه کشتی‌های آنان در اسکله های ما. مگر می‌شود کسی، نفت مردم مظلوم این کشور را کشتی کشتی ببرد و عالی ترین مقام اجرایی وقت کشور از آن بی‌اطلاع باشد؟

وی با بیان اینکه در دولت گذشته، 800 میلیارد دلار پول، عاید جمهوری اسلامی شد، گفت: این پول‌ها صرف چه چیزی شدند؟ فقط با صد میلیارد دلار آن می‌شد صدها کیلومتر خط راه آهن ساخت. راه آهن میانه - تبریز چه شد؟ همه این‌ها مسائلی است که خبرنگاران باید شجاعانه از مسئولان امر مطالبه گری کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی کشتی کشور را سوراخ کند و پول های مملکت را بر باد دهد به مردم خیانت کرده است و باید پاسخگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به خبرنگاران گفت: کار شما سخت تر از پزشکی است، اگر برخی مسائل را بگویید ممکن است گیر بیفتید، ولی سعی کنید همیشه مدافع عدالت و حقیقت باشید. ما نیز تلاش می‌کنیم که به صورت قانونی، ضروریات زندگی شما را تامین کرده و مشکلات شما را کاهش دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------