آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

ابراز نگرانی چهره اصولگرا درباره انتخابات96: اگر به نامزد واحد نرسیم موفق نمی‌شویم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حسین نجابت، عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آریا در خصوص احتمال عدم حضور اصولگرایان در انتخابات سال 96 و برنامه‌ریزی برای انتخابات سال 1400 گفت: در انتخابات پیش‌رو، اگر ما وحدت کامل، یعنی تمرکز و پشتیبانی از یک نفر را نبینیم، اصولگرایان موفق نخواهند شد.

وی افزود: بنابراين اين يک اصل مقتضايي فعلي است که بايد همه به آن توجه کنند. به نظر مي‌رسد اصولگرايان کم و بيش به اين نکته توجه دارند اما هنوز هم تصميم آنها نهايي نشده است؛ زيرا اختلاف سليقه‌ها زماني بروز مي‌کند که اسامي و افراد مشخص شوند، لذا تا اعلام اسامي نامزدها، هنوز اظهارنظر در اين موارد زود است.

اين نماينده اسبق مجلس در خصوص راهبرد اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري سال 96 گفت: جلسات مستقل بين احزاب به صورت متعددي در ميان اصولگرايان تشکيل و بحث‌هاي انتخاباتي مطرح مي‌شوند تا کم‌کم به هماهنگي نزديک‌تر شود. از نظر زماني هم، از اواخر پاييز جلسات به صورت منسجم تشکيل مي‌شود و در زمستان اصولگرايان به چهره واحد خواهند رسيد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------