آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

مطهری: دولت باید مقابل تک‌روی در برخی استان‌ها ایستادگی کند/کشور امروز از انزوا خارج شده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 مطهری در گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید زنجان :
دولت باید مقابل تک‌روی در برخی استان‌ها ایستادگی کند/کشور امروز از انزوا خارج شده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، لغو کنسرت در برخی استانها را فدرالی، برشمرد وگفت: دولت باید در مقابل این تک رویی ها ایستادگی کند وبه هیچ کس حق دخالت در این موارد را ندهد.

به گزارش ایلنا، علی مطهری، شامگاه پنج شنبه (۲۸مرداد)  در مراسم گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید به مناسبت آغاز چهارمین سال دولت یازدهم در زنجان،اظهار داشت: برای خشکاندن ساختارهای فساد در جامعه باید شاهد تغییر قوانین باشیم.

مطهری مسئله خلوص نیت و اخلاص را با قدرت طلبی در تقابل دانست وگفت: قدرت طلبی در ذات خودچیز بد نیست فقط بستگی به این دارد که قدرت طلبی برای چه هدفی  دنبال می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما خلوص نیت های اولیه انقلاب کم رنگ شده و قدرت پرستی بوجود آمده است، تصریح کرد: امروزه افرادی  در جامعه  هستند که به صورت ملی فکر نمی کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تجددگرایی افراطی، رخنه فرصت طلبان ، نفوذ بیگانگان و آفت های جناح بندی را در جامعه باعث تفرقه دانست وگفت: در قرآن از جمله عوامل نابودی جوامع، غلبه ظلم بر عدالت معرفی شده است.

مطهری، ارزیابی عملکرد یک دولت را مهم ارزیابی کرد وگفت: مقیاس وارزیابی یک دولت، ارزیابی راه طی شده به صورت صحیح وحفظ و عمل به  شعارهای اولیه دولت و نظام است .

نماینده مردم تهران ، موفقیت دولت یازدهم  را در سیاستهای خارجی مهم ارزیابی کرد وگفت: کشور ما از انزوا خارج و ایران هراسی که سیاست اسرائیل است تا حدی در بین کشورها برطرف شده است.

مطهری، همچنین توفیق در برجام را مهم و استفاده از این فرصت را اساسی عنوان کرد وگفت: باید از تعلق خاطر اوباما به مسلمانان استفاده کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در بخشی از سخنان خود، با بیان اینکه ختم انقلاب همراه با از دست برداشتن از آرمانهای انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: صرف رابطه با فلان کشور اصلا موضوعیت ندارد مهم این است که ما از آرمان های خود دست برنداریم.

وی، با بیان اینکه حل مسئله شیعه و سنی مهم است، ادامه داد: باید رفتار شناسی و آسیب شناسی در این زمینه صورت گیرد .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به عدم توفیق دولت در مسائل داخلی، تصریح کرد: در خصوص قانون مطبوعات باید دراین موارد یک مرجع واحد وجود داشته باشد و یا دولت ایستادگی کامل داشته باشد.

مطهری، لغو کنسرت در برخی استانها را فدرالی، برشمرد وگفت: دولت باید در جلوی این تک رویی ها ایستادگی کند و به هیچ کس حق دخالت در این موارد را ندهد.

نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انتقاد و آزادی بیان در مقابل برخی نهاد های کشور توسط مطبوعات مهم ارزیابی می شود،  و گفت: باید با انتقاد و واکاوی توسط رسانه ها و  مطبوعات بدنبال رفع عیوب و بررسی و آسیب شناسی در امور مهم جامعه بود .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به انتقاد برخی از گروه ها مبنی بر کم توجهی دولت به برخی از وعده های خود، گفت: قانون گرایی در دولت یازدهم حائز اهمیت بوده است.

وی، بوجود آمدن انضباط مالی و ثبات در بازار را در جامعه امروز حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: شاهد توفیقات در حوزه های کشاورزی و نفتی بودیم .

حجت الاسلام مصطفی ناصری،  معاون پالمانی آموزش و پرورش ، نیز در این مراسم با اشاره به تمامی کارشکنی ها در سه سال اخیر، اظها رداشت: همه سد ها در مقابل مردم شکسته است و آرامش در دولت تدبیر و امید بر قرار است.

ناصری، در خصوص توسعه و رشد اقتصادی و کنترل و مهار تورم در جامعه در دولت تدبیر و امید ، تصرح کرد: امروز ایران سربلند در بین کشورها ست.

وی، با بیان اینکه در حالی وارد چهارمین سال استقرار دولت می شویم که مردم در جامعه دارای آرامش و آماده همکاری با دولت هستند،  افزود: شاهد توفیقات چشمگیر در تمامی حوزه ها در دولت یازدهم بودیم.

معاون پارلمانی آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه امروزه همه از آزادی بیان ومطبوعات و قلم برخوردار هستند،  تاکید کرد: امروز هیچ کس از ناحیه دولت مورد مواخذه قرار نمی گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------