آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

قوانین در همه نقاط کشور یکسان است/ دولت پاسخگوی قانون‌گریزی‌ها باشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در پایان تاکید کرد: مجریان قانون باید پاسخگوی اینکه افرادی بخواهند جلوی قانون را بگیرند و قانون‌گریزی کنند، باشند.

بهرام پارسایی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به خبر بازداشت فرزند یکی از مقام‌های ارشد دولت دهم به‌خاطر تخلف در هلال احمر اظهار داشت: متاسفانه آنقدر حجم تخلف در دولت گذشته زیاد بود که اگر قرار باشد به خاطر هر تخلفی یک طرح جدید تصویب کنیم، باید تمام زمان مجلس را به این طرح‌ها و لوایح اختصاص دهیم.

نماینده شیراز در مجلس دهم تاکید کرد: این ضعف قانون است که به افرادی اجازه تخلف داده است، اما در بسیاری موارد نیز قانون‌شکنی بوده است و عدم نظارت صحیح موجب این تخلف‌ها شده است و بعید است صرفاً با تصویب قوانین بتوان مانع تکرار تخلف‌ها شد.

پارسایی به لزوم شفاف‌سازی در قراردادهای مزایده و مناقصه اشاره و تصریح کرد: سازمان بازرسی کشور طبق قانون باید به این موارد نظارت کند، اما متاسفانه جایگاه قانون آسیب دیده است

او درباره برداشت‌های متفاوت از قانون که گاهی باعث می‌شود یک برنامه موسیقی در تهران مجاز و در مشهد ممنوع باشد، گفت: قانون حاکم بر کشور ما در تمام نقاط یکسان است؛ به خصوص قوانین فرهنگی و اجتماعی.

پارسایی متذکر شد: شاید برای یک منطقه محروم، استثنایی در قوانین اقتصادی وجود داشته باشد، اما قوانین اجتماعی و فرهنگی یکسان است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در پایان تاکید کرد: مجریان قانون باید پاسخگوی اینکه افرادی بخواهند جلوی قانون را بگیرند و قانون‌گریزی کنند، باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------