آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

محمدرضا خاتمی: چهارشنبه در شعبه ۲۶ دادگاه حضور پیدا می‌کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمدرضا خاتمی با بیان این که روز چهارشنبه شماره ناشناسی با من تماس گرفت و از من خواست که شنبه در دادگاه حضور پیدا کنم، گفت: بنده به دادگاه نرفتم. وکیلم حضور پیدا کرد ولی قرار است چهارشنبه در شعبه ۲۶ دادگاه حضور پیدا کنم.

محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که اخیراً به دادگاه احضار شده است یا خیر و این که دلیل احضار وی چیست، اظهار کرد: یک پرونده‌ای سه یا چهار سال است که پیگیری می‌شود بدون اینکه حتی تفهیم اتهام شوم پرونده را به دادگاه فرستادند. از سه یا چهار سال پیش می‌گفتند حزب مشارکت منحل شده است و شما فعالیت می‌کنید. در حالی که حزب منحل شده بود و چیز دیگری هم نبود اما ما این موضوع را قبول نداشتیم البته خود نسبت به انحلال حزب و روند قانونی آن معترض بوده و هنوز هستم.

وی افزود: تعدادی از دوستان سپاه ما را می‌بردند و می‌آوردند و صحبت‌های مختلف انجام می‌شد. این پرونده در اختیار سپاه بود. حدود ۲ یا ۳ ماه پیش بازپرس دادسرای انقلاب یک کلیاتی را پرسید، بدون این که بنده تفهیم اتهام شوم پرونده جمع‌بندی و فرستاده شد ولی این که کیفرخواست چه و کجاست، نمی‌دانم.

خاتمی افزود: روز چهارشنبه شماره ناشناسی با من تماس گرفت که محترمانه به من گفت شنبه در دادگاه حضور یابم. من نرفتم چرا که این شماره ناشناس ممکن است از سوی منافقین باشد. شماره هم نیفتاده بود که من بتوانم تماس بگیرم. البته این‌ گونه احضار اصلاً قانونی نیست. دادگاه معمولاً یک احضاریه رسمی می‌فرستد. خود در دادگاه حضور پیدا نکردم ولی وکیل بنده به شعبه ۲۶ دادگاه مراجعه کرده بود که به او گفته بودند بله یک پرونده‌ای است که باید بیایند و محاکمه برگزار شود. حتی به وکیل بنده هم کیفرخواست را ندادند که بخواند. به هر حال قرار است چهارشنبه در شعبه ۲۶ دادگاه حضور پیدا کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------