آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

نماینده کاشمر: امیدواریم دادستانی دلیل قانع کننده ای به افکار عمومی ارائه کند/ مجلس ورود می کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم کاشمر, بردسکن و خلیل اباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به لغو سخنرانی نایب رییس مجلس در مشهدمقدس گفت: این کار خلاف اصل ۲۶ و ۱۵۶ قانون اساسی است که بیان شده قوه قضاییه باید پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و تحقق عدالت باشد و احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادهای مشروع به عهده این قوه است.

بهروز بنیادی در گفتوگو با ایلنا با اشاره به حوادث اطراف کشورمان بیان کرد: انتظار می رود در فرصتی که همه به دنبال وحدت و آرامش هستند، مسئولین عالی مقام در استانها چنین اقداماتی انجام ندهند.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه دفاع از حقوق مردم, آزادی مشروع و کمک به اجرای هرچه بهتر عدالت است که با چنین احکامی آسیب میبیند.

 

بنیادی ضمن بیان این مطلب که هنوز علت این اقدام را متوجه نشده ایم، بحث محرمانه و امنیتی هم مطرح نیست و دادستانی باید طی اطلاعیه ای دلیل قانع کنندهای را برای افکار عمومی ارائه کند، افزود: امید است آیت الله لاریجانی با مدیریت خویش اجازه تکرار مجدد این اتفاق ها را ندهند؛ چرا که آزادی بیان باید محترم شمرده شود.

 

این عضو فراکسیون امید با اشاره به جنجالهای اخیر در مورد کنسرتها و مسابقه فوتبال در روز تاسوعای حسینی و توهین اخیری که به مجلس شده است,عنوان کرد: امیدوارم که این مسئله در آن راستا نباشد و دلایل متقن دادستانی محترم برای همگان منتشر گردد تا شائبه ها زدوده شود.

 

وی گفت: هر زمان منافع کارتل های اقتصادی توسط افرادی مورد آسیب قرار گیرد آنها با صحنه آرایی مرموز مسئولین را با یکدیگر درگیر کرده تا به مقاصد خود برسند. همه باید مراقب باشیم چرا که این کارتلهای اقتصادی در همه جا نفوذ و حضور دارند.

 

بنیادی گفت:متاسفانه برداشت بعضی از ما از قدرت اشتباه است و قدرت این نیست که با یک حکم روی کاغذ, انسانهایی را که دارای فکر و اندیشه هستند از هم اندیشی محروم کنیم، قدرت آن است که در قلب مردم جا داشته باشیم.

 

نماینده مردم کاشمر در مجلس بیان کرد: انشاالله دادستانی محترم دلایل قانع کننده ای داشته باشد چراکه در غیر این صورت مجلس و نمایندگان به سهم خود اقدام لازم را انجام خواهند داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------