آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

محکومیت شدید انفجار عراق/ 40 نفر از شهداء حادثه تروریستی عراق ایرانی هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قاسمی:

محکومیت شدید انفجار عراق/این اقدامات نشانه استیصال تروریست هاست

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات از پیش طراحی شده و ددمنشانه تروریستی در عراق را ناشی از استیصال تروریست ها و در واکنش به شکست های پیاپی آنان خواند.

به گزارش مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی و انتحاری امروز در عراق که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از مردم بیگناه شد را به شدت محکوم و با دولت و مردم عراق و  تمامی خانواده های  قربانیان این حادثه شوم و هولناک ابراز همدری کرد.

 

قاسمی با توجه به  انتشار اخباری مبنی بر شهادت تعدادی از هموطنان عزیز ایرانی در این جنایت هولناک اظهار داشت: وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد  با جدیت تمام در حال بررسی موضوع و هر گونه اقدام لازم در این خصوص  می باشند.  

 

وی افزود:  به محض دریافت و تایید اخبار تکمیلی، موضوع  به آگاهی  مردم شریف ایران خواهد رسید.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه اقدامات از پیش طراحی شده و ددمنشانه را ناشی از استیصال تروریست ها و در واکنش به  شکست های پیاپی آنان خواند و افزود: این  اقدامات وحشیانه و غیر انسانی، در عزم دولت و ملت عراق و نیز ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت مظلوم عراق در مبارزه بی امان  با تروریسم، خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

-------------------------------------

40 نفر از شهداء حادثه تروریستی عراق ایرانی هستند

قشقاوی:مشخص نیست شهدای ایرانی مربوط به کدام استان‌های کشور هستند

معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان گفت: از 80 شهید شناسایی شده حادثه تروریستی امروز حله عراق 40 نفر ایرانی هستند.

به گزارش ایسنا،حسن قشقاوی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: تاکنون 20 مجروح این حادثه نیز از زوار ایرانی هستند.

 

وی گفت: 59 جنازه به بیمارستان‌های حله منتقل شده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری صداو سیما قشقاوی افزود: مسئولان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور دارند و تاکنون مشخص نشده است که شهداء مربوط به کدام شهرها و استان‌های کشور هستند.

 

وی گفت: منتظر اطلاعیه بهداشت و درمان استان بابل عراق درباره تعداد شهداء و مجروحین این حادثه هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------