آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

مطهری: به حل موضوع «آرش صادقی» امیدوارم/ وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش: موکلانم می‌توانند با قرار وثیقه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی مطهری: به حل موضوع «آرش صادقی» امیدوارم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتصاب غذای آرش صادقی ابراز امیدواری کرد که این موضوع حل شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «امروز با چند تن از نمایندگان راجع به موضوع آقای آرش صادقی مشورت کردم و اقداماتی انجام شد. به حل موضوع امیدوارم. ریشه این گونه اتفاقات احکام سنگینی است که برای منتقدان سیاسی بدون توجه به میزان تأثیر اتهام آنها در جامعه صادر می‌شود و آنها مجبور به اعتصاب غذا و مانند آن می‌شوند و یک موضوع جزئی که می‌شد با تدبیر حل و فصل و حتی موجب جذب متهم به نظام شود تبدیل به دستاویزی برای ایرادهای حقوق بشری دشمنان انقلاب اسلامی می‌گردد. مسئولان امنیتی و قضایی باید به این روش‌ها پایان دهند.»

----------------------

 

وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش: موکلانم می‌توانند با قرار وثیقه به مرخصی بروند

وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش گفت: امروز از دادستانی اطلاع دادند که موکلانم با قرار وثیقه می‌توانند به مرخصی بروند.

امیر رئیسیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت آرش صادقی گفت: موکلم امروز شصت و نهمین روزی است که در اعتصاب غذا به سر می‌برد و امروز هم از طرف دادستانی اطلاع داده  شده که موکلم  با قرار وثیقه می‌تواند به مرخصی برود.

 

وی با بیان اینکه فردا قرار است وثیقه را ارائه دهیم، افزود: ما درخواست اعاده دادرسی کرده‌ایم ولی پرونده همچنان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور متوقف مانده و موکلم هم از زمانی که همسرش بازداشت شده اعتصاب کرده است.

 

رئیسیان ادامه داد: آرش صادقی به اتهامات اجتماع و تبانی، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام به ۱۰ سال حبس (به دلیل تعدد جرم) محکوم شده و چهار سال هم از قبل محکومیت داشت که قاضی صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محکومیت وی را به یک و نیم برابر تبدیل کرده و مجموع محکومیت موکلم ۱۵ سال حبس می‌شود.

 

وکیل مدافع آرش صادقی افزود: دیگر موکلم - گلرخ ایرایی همسر آرش صادقی - نیز به اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده که جمعا شش سال می‌شود.

 

رئیسیان در پایان با بیان اینکه پرونده همسر آرش صادقی نیز همچنان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور متوقف مانده است، خاطرنشان کرد: به ما گفته‌اند که فردا برای هر دو نفر وثیقه ببریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------