آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

روحانی: مردم برای پیگیری و دنبال‌کردن حقوق شهروندی به صحنه می‌آیند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 رییس‌جمهوری در دیدار جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس:

مردم برای پیگیری و دنبال‌کردن حقوق شهروندی به صحنه می‌آیند

حسن روحانی شامگاه چهارشنبه به منزل جانباز ۷۰ درصد، فرامرز فاضلی رفت و در فضایی صمیمی و معنوی از جان‌فشانی و ایثارگری این جانباز هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، رییس‌جمهوری در این دیدار سرزده با جانباز فاضلی که از وکلای کشور است، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جان‌فشانی کردند، افتخاری برای دولت تدبیر و امید است.

 

رییس جمهوری در پاسخ به قدردانی جانباز فاضلی برای رونمایی از منشور حقوق شهروندی در دولت یازدهم توسط رییس جمهوری با بیان اینکه  منشور حقوق شهروندی متکی به قانون اساسی، قوانین موضوعه و بر پایه حقوقی مستحکم استوار است، تصریح کرد: ان‌شاءالله مواردی هم در ادامه به صورت لایحه برای تصویب قانونی به مجلس فرستاده خواهد شد.

 

 روحانی تاکید کرد: حقوق شهروندی در بخش اجرایی کشور تضمین دارد و پس از ابلاغ، همه دستگاه‌ها موظف به اجرا هستند و بخش‌های دیگر نیز همکاری خواهند کرد.

 

رییس جمهوری با اشاره به عمل به وعده انتخاباتی خود برای تدوین منشور حقوق شهروندی و انتشار آن در صد روز نخست فعالیت دولت یازدهم گفت: برای نهایی شدن این منشور جلسات بسیار زیادی با حقوق‌دانان برگزار شد. با آشنایی مردم با این منشور، حس مطالبه‌گری برای احقاق حقوق‌شان بیدار خواهد شد و مردم برای پیگیری و دنبال‌کردن حقوق شهروندی به صحنه می‌آیند؛ چراکه این مهم، از حقوق مسلم آنها است‌.

 

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد روابط اجتماعی مردم با مردم و مردم با حکومت در چارچوبی که خداوند مقرر کرده و حق آنها است، بیش از گذشته بهتر شود.

 

جانباز ۷۰ درصد فرامرز فاضلی در سن ۱۹ سالگی و در حصر آبادان بر اثر اصابت ترکش از ناحیه نخاع به مقام عظمای جانبازی نائل آمد.

 

در این دیدار که حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس ‏بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به این جانباز دوران دفاع مقدس تقدیم شد.‎

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------