آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مرتضی بانک: اقدامات امنیتی نهاد ریاست جمهوری با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون کل نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به این مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضی بانک در این باره اظهار کرد: من مطئنم که آقای رییس جمهوری با همه قوت و قدرت در مجموعه ریاست جمهوری و در محل اصلی ریاست جمهوری همواره حضور داشته و فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور در مکان‌های مختلف و متنوع ندارند.

 

وی ادامه داد: نمی‌دانم این صحبت‌ها با چه رویکرد و براساس چه نشانه‌هایی است اما هرکاری در مسایل امنیتی نهاد ریاست جمهوری شده با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت گرفته و قطعا تخلف نبوده است.

 

معاون کل نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: ما انتظار داریم که قوای مختلف وقتی می‌خواهند موضوعی را مطرح کنند، به بازتاب‌های منفی توجه داشته و اسناد و مدارک بیشتری را بررسی کنند.

 

وی گفت: امروز فرصتی برای مخالفان شده تا علیه دولت، تحرکات خود را منسجم کنند و این سخنان و شایعه پراکنی‌ها نیز ناشی از نزدیک شدن به انتخابات است.

 

بانک اظهار کرد: من بعید می‌دانم که قوه قضاییه به سمتی برود که اسیر یک سری جوسازی‌ها و شایعات بی‌محتوا شود و از کار اصلی خودش باز بماند.

 

معاون کل نهاد ریاست جمهوری افزود: قوه قضاییه البته در گذشته در این مسیر حرکت می‌کرده اما امروز باید بیش از گذشته بر آن متمرکز شود و جلوی کسانی که ایجاد شایعه و جوسازی می‌کنند را بگیرند.

 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با تولیدکنندگان اخبار و فیلم‌های بسیار وقیحی که حتی نسبت به شخص رییس جمهوری ساخته می‌شود، برخورد کند و اجازه ندهند که حیثیت و موقعیت مقام ریاست جمهوری و یا قوای دیگر مخدوش شود.

 

بانک افزود: اگر امروز شخصیت رییس جمهوری مورد خدشه و حمله قرار گیرد، فردا بعید نیست که دیگران نیز با همین مشکل روبرو شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------