آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

احمدی‌نژاد: هیچ فرد و گروهی حق ندارد خود را مالک انقلاب بداند/ دو موضوع دل انسان را می‌رنجاند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمود احمدی نژاد عصر امرو (پنج‌شنبه) در سخنانی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد ابوذر تهران اظهار کرد: با همه وجود دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن را به شما مردم عزیز و انقلابی و ملت بزرگ ایران و همه ملت ها و مستضعفان جهان تبریک عرض می نمایم.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد با ابراز اطمینان به آینده انقلاب گفت: فشار بی‌سابقه اقتصادی، سیاسی، روانی و تبلیغی شیطان و دیگری مسابقه خودخواهی و دنیاطلبی کسانی است که آرمان‌های انقلاب و وظایف خود را نسبت به ملت فراموش کردند موجب رنجش دل ملت است.

 

وی ادامه داد: همواره باید از انقلاب و آرمانهای بلند و انسانی و الهی آن و موانع ساخته شیطان و شیطانیان و مستکبران و برخی عناصر دنیا پرست ، خودخواه و راه آینده انقلاب سخن گفت. باید از ریشه های چند هزار ساله خداجویی ، آزادی خواهی و عدالت طلبی ملت ایران و فداکاری ها و مجاهدتهای بی نظیر او در عرصه ها و ادوار گوناگون به خصوص در نیم قرن اخیر سخن گفت. باید از شجاعت ها ، فداکاری ها و معرفت بالای ملتی بزرگ و تاریخ ساز سخن گفت.

 

احمدی‌نژاد افزود: ملتی که همواره به دنبال ارزشهای الهی و انسانی و راه انبیاء و صالحان و پاکان بوده است. ملتی که حق را در هر کجا یافته بی درنگ آن را پذیرفته و در راه استقرار آن تلاش و جانفشانی کرده است. ملتی که در ایجاد تمدن و تولید علم و نشر فرهنگ و اندیشه و انسانیت ، بالاترین انسانها و بزرگان و آثار ماندگار را به بشریت تقدیم کرده است .باید از امام راحل ، آن مرد بزرگ خدایی سخن گفت که یگانه دوران و عصاره همه خوبی های ملت ایران است . مردی منادی حق و آزادی و عدالت و ترجمان حرف دل و آرزوهای تاریخی ملت ایران و همه مستضعفان و عدالت طلبان و آزادی خواهان است .مردی که پرچمدار نجات بشریت از سلطه مستکبران و فرعونیان و خودپرستان بود و هست.

 

وی در ادامه یادآور شد: باید از شهیدان و جانبازان و آزادگان و ایثارگران سخن گفت. آنان که با عشقی خدایی و با شوری حسینی و با آرمانی علوی و مهدوی همه وجود خود را فدای ملت و راه پاک او و یاری امام کردند. باید از دستاوردهای عظیم و کم نظیر ملت از یک سو و توطئه ها و دشمنی ها و بدخواهی ها و بدعمل کردن ها و خودپرستی های عده ای و دشمنی های گسترده و کم نظیر مستبکران سخن گفت . باید از سلطه اهریمنی نظام استکباری و ظلم عظیمی که به بشریت روا داشته می شود سخن گفت و در غم تک تک مظلومان جهان گریست. باید اراده ها و عزم ها را برای ادامه راه تا رسیدن به حاکمیت جهانی توحید و آزادی و عدالت برانگیخت.

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: باید از ولی خدا و هادی و حامی و یاور یگانه ملت ایران و همه ملت ها ، امام عصر (عج) که بالاترین و ارزشمندترین هدیه خداوند به بشریت و انگیزه و امید انسانها برای تلاش و حرکت و زندگی است ، سخن گفت. باید مثل دو برادر و دو دوست وفادار و قدیمی که در مسیر پر پیچ و خم و پرمشکل قله هایی بزرگ سرشار از امید و انگیزه از یک سو و دلی پرغصه از جفاها و دنیا پرستی های عده ای که انتظار دیگری از آنها می رفت ، از دیگر سو ، یکدیگر را ملاقات می کنند و می خواهند در زمانی کوتاه همه حرف خود را منتقل کنند ، به نجوا پرداخت.

 

وی با اشره به اینکه این انقلاب استمرار حرکت انبیاء الهی و تداوم حرکت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به اهداف بلند و الهی و انسانی ، یعنی استقرار توحید و آزادی و عدالت است، افزود: این انقلاب محصول فداکاری ها و جانفشانی های بی نظیر ملت است که با رهبری یک مرد الهی از جنس و دل همه ملت برپا شده است. حرکت تاریخ ساز ملت از عمق جان و محصول تحول روحی و کمال جویی اوست . انقلاب یک حرکت تاریخی و آینده ساز است . انقلاب یک امر لحظه ای و مقطعی یا برامده از زیاده طلبی یا کینه ورزی و خودخواهی یک قشر ، گروه یا حزب نبوده و نیست. اگر حرکت ملت از روی کینه ورزی نسبت به حاکمان قبلی بود ، در مقابل گلوله ، گل هدیه نمی کرد یا به اسیر جنگی دشمن متجاوز که اسلحه اش خالی شده است ، لطف نمی کرد و دست دوستی به سوی منطقه دراز نمی کرد. اگر حرکت ملت از روی زیاده خواهی بود ، پرچم یاری دیگر ملت ها و نجات آنان از ظلم و ستم را برنمی افراشت و در این راه فداکاری نمی کرد. انقلاب محصول اراده و عمل یک فرد ، گروه یا حزب نیست . هیچ کس و گروه و دسته ای حق ندارد خود را مالک انقلاب یا دارای حقی برتر بداند.

 

احمدی‌نژاد خطاب به مردم گفت: انقلاب مال شماست . نتیجه لطف خدا و اراده و تلاش شماست و حفظ و استمرار آن نیز نتیجه ایمان و فداکاری شماست. هیچکس حقی بالاتر از ملت ندارد. اول و وسط و آخر کشور و انقلاب متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم و خواست مردم باشد. این بنده کوچک هم افتخار می کنم که جزیی از ملت ایران و قطره ای از این اقیانوس زلال و عظیم هستم. با صدای بلند و با افتخار می گویم که یک ایرانی هستم و به تاریخ و عظمت های ملت می بالم.افتخار می کنم که خادم و نوکر ملت بزرگ و انقلابی ایران هستم و خدا شاهد است که این را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

 

وی همچنین بیان کرد: به عنوان کوچک شما که مانند شما در جریان انقلاب و حوادث هستم عرض می کنم که نگران انقلاب و آینده کشور نیستم . فقط دو موضوع دل انسان را می رنجاند. فشار بی نظیری است که از جهات گوناگون اقتصادی ، سیاسی و روحی و روانی و تبلیغی علیه ملت مظلوم ایران وارد می شود. عده زیادی زیر این فشار آسیب جدی و بعضا جبران ناپذیر دیده اند و یا در مرز آن قرار گرفته اند. شیطان همه عوامل خود را از داخل و خارج فراخوان کرده و با تمام توان مشغول است تا به وسیله فشارهای طاقت فرسا ، امید و اراده و روحیه ملت را در هم بشکند . به خبرها نگاه کنید ، همه یا اکثر آنها منفی و یاس آفرین و مانند خنجری به قلب و دل ملت است.

 

احمدی‌نژاد ادامه داد: مشاهده مسابقه عده ای برای خودخواهی و دنیاطلبی و فراموشی آرمانها و وظایف انقلابی در برابر ملت است. انقلاب آمد و فرصتی بی نظیر برای کمال انسان ، خدمتگزاری و فداکاری را برای همگان فراهم آورد. بزرگترین خسارت و البته خیانت این است که این فرصت خدادادی که ملت فراهم کرده است ، در مسیر عکس آن صرف شود. بزرگترین ناجوانمردی آن است که از فرصتی که ملت با فداکاری ایجاد کرده است در مسیر خودخواهی و دنیا طلبی و برتری جویی استفاده شود.

 

رئیس دولت‌های نهم و دهم در ادامه اظهار کرد: مگر می شود کسی بویی از انسانیت و انقلاب برده باشد و در برابر مشکلات مردم و فشارهای گوناگون و کمرشکن بی تفاوت باشد و یا بدتر از آن در پی منافع شخصی و گروهی و سوء استفاده از شرایط به نفع خود و گروهش باشد؟ به خدا سقوطی بالاتر از این متصور نیست. همه ما باید فدای این ملت و راه و آرمانهای او بشویم . این بالاترین افتخار و کمال و موجب رستگاری و رضایت خداوند است. هر چند مشاهده این دو موضوع حقیقتا غصه آور است اما حقیقتا در باره آینده انقلاب و کشور نگرانی وجود ندارد.

 

وی افزود: در مسیر تاریخی یک ملت ممکن است گردنه ها و مشکلات و موانع بزرگی از بیرون و درون ایجاد شود و به طور مقطعی شرایط را خیلی سخت و دشوار کند اما هوشمندان می دانند که امروز جوهره خاص و سخن ملت ایران همان آرمانهای انقلاب است . ملت ایران امروز آگاه تر ، انقلابی تر و مصمم تر از سال 1357 است . تا زمانی که خدا هست ، امام زمان هست و ملت هست، انقلاب عظیم ملت جریان دارد. به فضل الهی ملت ایران حوادث و سختی ها و تلخی ها را هرچه بزرگ باشد پشت سر خواهد گذاشت. انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و از بین نمی رود بلکه آنان که از ملت جدا شدند، جفا کردند و یا در مقابل انقلاب قرار گرفتند، از پیش پای ملت برداشته خواهند شد. به فضل الهی دامان پاک ملت از وجود آلودگی های گوناگون تحمیلی تطهیر خواهد شد. افراد و جریانات ناسازگار با ملت ، خواهند رفت ولی ملت و انقلاب خواهند ماند. مستکبران و دشمنان ملت و جفاکاران وبدخواهان خیال خام دارند . آنان هرگز به آرزوی خود برای درهم شکستن ملت نخواهند رسید و آن را به گور خواهند برد.

 

احمدی‌نژاد در پایان تاکید کرد: به لطف خداوند ، کوس رسوایی مستکبران و صهیونیسم جهانی و در راس آنان حکومت ضد مردمی آمریکا به صدا در آمده و شمارش معکوس فروپاشی سلطه شیطانی آنان آغاز شده است . به لطف خدا دنباله های شیطانی و خودپرستان از چشم ملت افتاده و رسوا شده اند. آنان آب در هاون می کوبند و آینده ای در این سرزمین الهی ندارند. آینده از آن ملت و اراده های ایمانی و پرصلابت جوانان این مرز و بوم است. آینده بسیار روشن و امیدبخش است چرا که ملت هست و خواهد بود. افراد و حوادث می آیند و می روند ولی رودخانه زلال ملت بوده است و خواهد بود و به اقیانوس خواهد پیوست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------