آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

فرمانده کل سپاه: فقر و محرومیت میراث رژیم پهلوی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت محرومیت‌زدایی با قوت توسط سپاه آغاز شده و امیدواریم اقدامات سپاه در این زمینه به یک الگو برای ارگان‌های دولتی تبدیل شود تا ما دیگر شاهد فقر و محرومیت در هیچ جای کشور نباشیم.

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در مراسم افتتاح 415 واحد مسکن مددجویان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است و برادران ما در سپاه استان اقدامات بسیار موثری در راستای خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی این خطه از کشور انجام داده‌اند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نهضت محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان آغاز شده؛ البته با توجه به عمق محرومیت‌های موجود در این استان و کارهای زیادی که باید پیش از این در این استان انجام می‌شده و محقق نشده، این نهضت باید سال‌های سال ادامه یابد تا برای همه مردم محروم قابل لمس شود.

 

وی با بیان اینکه فقر و محرومیت سیستان و بلوچستان میراث رژیم پهلوی است، خاطرنشان کرد: امروز در پی تلاش‌هایی که در حدود 8 سال اخیر در سیستان و بلوچستان انجام شده و همچنین در پی همکاری مردمی، امنیت خوبی در این استان برقرار شده اما پایدار کردن آن نیازمند ادامه نهضت محرومیت‌زدایی است.

 

سرلشکر جعفری با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مدیریت جهادی و همت برای رفع فقر و محرومیت‌زدایی در این استان توسط سپاه آغاز شده و به یاری خداوند در سال‌های آینده نیز با قوت ادامه پیدا می‌کند. بودن شک می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های متعددی که در استان وجود دارد و یک همت همگانی چهره محرومیت را از این استان حذف کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آغاز پروژه احیای 33 هزار هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان توسط سپاه اشاره کرد و گفت: این پروژه پس از آغاز به کار کشاورزان و کشت محصولات توسط آنها تا زمان فروش محصولات ادامه دارد و سپاه در همه مراحل از مردم این منطقه حمایت می‌کند تا پروژه برای مردم به ثمر نشیند.

 

وی به پروژه احداث مسکن برای مددجویان محروم کمیته امداد در جنوب شرق کشور اشاره داشت و تصریح کرد: این حرکت آغاز اقدامی بسیار بزرگ است که باید سال‌ها ادامه پیدا کند تا ما شاهد کاهش محرومیت‌ها در این خطه از کشور باشیم.

 

سرلشکر جعفری گفت: از مردمی که امروز این خانه‌ها را تحویل می‌گیرند درخواست داریم همه ما را دعا کنند تا بتوانیم با قوت به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدا‌یی در کشور بپردازیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: البته حرکت سپاه در مسیر محرومیت‌زدایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و همه ما باید قدردان این نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باشیم.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم دولت‌ها به اهمیت این اقدامات توجه کنند و در این راستا با سپاه همکاری کنند؛ چرا که در صورت همکاری دولت محرومیت‌زدایی با سرعت و قوت بسیار بالایی پیش می‌رود و چنانچه دولت‌ها از این امور حمایت نکنند آسیب‌های آن متوجه نظام می‌شود.

 

سرلشکر جعفری تصریح کرد: با وجود مشکلات متعددی که امروز در کشور وجود دارد از جمله تحریم‌ها، در صورتی که نگاه به درون داشته باشیم و به فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی بیندیشیم، آینده روشنی پیش روی جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم اقدامات سپاه در زمینه محرومیت‌‌زدایی در جنوب شرق به یک الگو برای ارگان‌های دولتی تبدیل شود و ما دیگر شاهد فقر و محرومیت در هیچ جای کشور نباشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------