آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزیر کشور ، سخنان احمدی نژاد را تکرار کرد: چه کسی می‌گوید از عمر دولت یک سال مانده؟



یکی تایید می کند ، دیگری تأويل و تفسير به غير!

وزیر کشور ، سخنان احمدی نژاد را تکرار کرد: چه کسی می‌گوید از عمر دولت یک سال مانده؟ / شاید مدیران همین دولت سکاندار دولت بعدی باشند!

پس از اظهارنظر جنجال برانگیز احمدی نژاد که «چه کسی گفته امسال سال پایانی دولت است» ، برخی مدیران زیر مجموعه رییس جمهور یا به تکرار این سخن پرداخته و برخی نیز با تفسیر متفاوت، چنین برداشت کردند که منظور احمدی نژاد ، «ادامه تفکر دولت های او» بوده است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : پس از اظهارنظر جنجال برانگیز احمدی نژاد که «چه کسی گفته امسال سال پایانی دولت است» ، برخی مدیران زیر مجموعه رییس جمهور یا به تکرار این سخن پرداخته و برخی نیز با تاویل و تفسیر به غیر، چنین برداشت کردند که منظور احمدی نژاد ، «ادامه تفکر دولت های او» بوده است.

به گزارش  «انتخاب» ؛ اما در این میان ، وزیر کشور دولت دهم که از قضا وزیر دفاع دولت نهم نیز بوده، با تکرار این سخن احمدی نژاد ، اضافه کرده است: شاید همین مدیران و استانداران که در این دولت مشغول خدمت رسانی هستند در دولت بعدی هم سکاندار امور باشند.

نجار که بحث بر سر برناری وی بارها به گوش رسیده است ، دلیلی هم برای این بخش از سخنانش دارد: اصل شایسته سالاری همین است.

وزیر کشور که در مراسم معارفه برادر وزیر مسکن به عنوان استاندار اردبیل ، حضور پیدا کرده بود ، سخنانی دیگری بر زبان راند که بخش هایی از آن در پی می آید:

* برخی می‌گویند دولت در سال آخر سست شده و انگیزه کار و تلاش سالهای قبل را ندارد ما بیشتر از سالهای قبل فعال هستیم و دولت نیز بصورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

* دولت خود بر ای جابجایی‌ها تصمیم گرفته و انتظار این است که همه نمایندگان و مسئولان از استاندار جدید حمایت کنند چرا که با همدلی و یکدلی و تعامل حداکثری رشد و توسعه امکان پذیر است درغیر این صورت مردم در این برهه صدمات شدیدی را متحمل خواهند شد.

* وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که وضعیت بهتر از سالهای گذشته شده اگر چه کمبودهایی هم در زمینه‌های مختلف داریم اما با ید اذعان کرد که کشور روبه پیشرفت است و این حاصل کار خدمتگزاران نظام بوده باید به این موفقیت ببالیم و به آن افتخار کنیم چون دشمن دنبال مایوس کردن ملت ما است البته هر جا دشمن خواسته ملت ایران را مایوس کند با پیشرفت و موفقیت ملت روبرو شده و این نشانگر ان است که دشمن نتوانسته است عقیده و اعتقاد قلبی ما را منحرف کند./انتخاب

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------