آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارات کریمی قدوسی را خلاف شئون نمایندگی و در تضاد با امنیت ملی تشخیص داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، در تشریح نشست امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت:تمامی اعضای هیئت سخنان کریمی قدوسی را خلاف شئون نمایندگی و در تضاد با امنیت ملی کشور دانستند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره سخنرانی کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد، گفت:پس از شکایت ۱۸ نفر از نمایندگان محترم اهل سنت در اعتراض به سخنرانی پیش از خطبه کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد در ۱۳ اسفند ۹۵ جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به سرعت با اکثریت اعضاء تشکیل شد.

 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، افزود:ابتدا فایل صوتی سخنرانی جواد کریمی قدوسی توسط اعضاء هیات بررسی و سپس با دعوت از وی اظهارات نماینده مشهد استماع شد.

 

جمالی نوبندگانی ادامه داد:سپس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان میزبان جمعی از اعضاء فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی بود و نقطه نظرات این نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

او با بیان اینکه نمایندگان اهل سنت با استناد به سخنان مقام معظم رهبری بر موضوع امنیت ملی کشور و وحدت تاکید کردند، یادآور شد:نمایندگان اهل سنت تاکید کردند که با برادران اهل تشیع خود در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی همگام بوده و هستند و مدافع انقلاب و ارزش های آن هستند و مخالف با افراط گرایی در هر نحله دینی و مذهبی هستند.

 

جمالی نوبندگانی افزود:تمامی اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان سخنان کریمی قدوسی را خلاف شئون نمایندگی و در تضاد با امنیت ملی کشور دانسته و تذکرات لازم به آنها داده شد.

 

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است در پایان تصریح کرد:در این نشست مقرر شد تصمیمات مقتضی درباره اظهارات کریمی قدوسی در اسرع وقت اتخاذ شود، لذا در نشست آتی تصمیم نهایی درباره اظهارات کریمی قدوسی گرفته می شود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------