آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

وزیر دادگستری: مدیر دو تابعیتی در کشور داریم/ برخورد جدی با فساد مالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دادگستری گفت: مدیر دو تابعیتی در کشور وجود ندارد و تنها مربوط به برخی شرکت‌های غیردولتی بوده است که در حال بررسی است و در صورت مشاهد با آنها برخود خواهیم کرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: خوشبختانه در این دولت در رابطه با برخورد با مفاسد اقتصادی تصمیمات و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و دستگاه‌های نظارتی به طور منظم فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادی به طور منظم در حال اجرا است، افزود: اکنون با کاهش پرونده‌های بزرگ کاهش مفاسد اقتصادی هستیم و این موضوع کنترل شده و تنها تخلفاتی در خصوص دوره‌های گذشته در حال کشف است.

 

وزیر دادگستری عنوان کرد: دولت همچنین در زمینه برخورد با قاچاق و زمین‌خواری نیز توانسته توفیقات خوبی را کشف کند.

 

پورمحمدی با بیان اینکه همچنان داریم از موضوع فسادهای مالی رنج می‌بریم خاطرنشان کرد: راهکار اصلی کاهش فساد، اصلاح مناسبات اداری، کوچک‌سازی، چابک‌سازی و دولت الکترونیک است.

 

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در این راستا در حال اجرا است اما به فرجام نرسیده است و در صورت ادامه آن با این جدیت به دستاورد قابل قبولی خواهیم رسید.

 

وزیر دادگستری در خصوص مدیران دو تابعیتی بیان کرد: مدیران دو تابعیتی در کشور وجود ندارد و تنها مربوط به برخی شرکت‌های غیردولتی بوده است که در حال بررسی است و در صورت مشاهد با آنها برخود خواهیم کرد.

 

پورمحمدی خاطرنشان کرد: در این دولت یک فشار و ظلم بزرگ جهانی که به کشور ایران وارد شده بود خنثی شده است.

 

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه اقتصادی توانسته‌ایم به نرخ اقتصاد بالای  ۷.۵ درصد تورم تک رقمی شده، اشتغال هم چنان مشکل ما است اما توانسته‌ایم توسعه علمی رشد خود را حفظ کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------