آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

وزیر کشور:200 میلیون برگ تعرفه برای انتخابات 29 اردیبهشت آماده شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر کشور گفت: 200 میلیون برگ تعرفه برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت سال آینده آماده شده است که تحت شرایط ویژه ای نگهداری و به حوزه ها ارسال می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: همه تمهیدات قانونی برگزاری انتخابات در بخش انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس پیش بینی شده است.

 

وی بیان کرد: هر کدام از این انتخابات ها با قانون و فرایند خاصی برگزار می شود که در این ارتباط هماهنگی های لازم با دستگاههای مرتبط در حوزه نظارت شکل گرفته است.

 

رحمانی فضلی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی کار نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر روستا و شورای نگهبان نیز کار نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس( در چهار حوزه) را عهده دار هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری کمیته های امنیتی انتخابات گفت: همه تلاش ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، دیدنی و با قابلیت طرح در سطح جهان است.

 

رحمانی فضلی یادآور شد: با فعال شدن کمیته تبلیغات انتخابات، این کمیته برای اطلاع رسانی برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت خواهد پرداخت.

 

وی یادآور شد: از 30 اسفند نام نویسی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و از 22 فروردین نیز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.

 

رحمانی فضلی در باره الکترونیکی برگزار کردن انتخابات گفت: بصورت موردی انتخابات شوراهای شهر و روستا در 10هزار شعبه الکترونیکی برگزار می شود تا از این طریق برای برگزاری انتخابات های آتی بصورت الکترونیک آمادگی لازم حاصل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------