آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پوتین 10 مقام ارشد دیگر روسیه را برکنار کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه 10 ژنرال وزارت کشور، کمیته بازپرسی دادستانی و سازمان اجرای احکام قضایی را از مقام خود برکنار کرد.

به گزارش ایرنا، حکم پوتین برای برکناری 10 مقام ارشد انتظامی و قضایی این کشور در پورتال اطلاعات رسمی روسیه منتشر شده است.

 

سه نفر از این افراد روسای سازمان های پلیس استان های نیژنی نووگراد، سامارا و ولگاگراد و سه نفر هم روسای سازمان اجرای احکام قضایی در جمهوری داخلی ماردوویا، استان ساراتف و نیز رئیس اداره امور اجتماعی و روانی این سازمان بودند.

 

بازپرس ویژه کمیته بازپرسی دادستانی روسیه، دادستان جمهوری داخلی چوواش و منطقه خودمختار یهودیان (در خاور روسیه) از مقام های دیگر برکنار شده به دستور رئیس جمهوری روسیه هستند.

در پورتال اطلاعات رسمی روسیه اطلاعات بیشتری در باره برکناری این افراد و علت این اقدام منتشر نشده است.

 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز نیز از وضع جرایم در روسیه انتقاد کرد و گفت بیش از نیمی از جرم ها در روسیه هنوز کشف نشده و عوامل انها مجازات نشده اند.

 

وی خواستار تلاش بیشتر وزارت کشور روسیه برای بهبودی این وضعیت و کاهش سطح جرایم و مقابله با خلافکاران و مجرمان شد.

 

پیش از این نیز رئیس جمهوری روسیه در چارچوب برنامه های تقویت مبارزه با جرائم و تبهکاری به ویژه تخلفات مالی، چندین مقام ارشد را در این حوزه برکنار کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------