آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

حاجی‌بابایی: لیست ۱۴نفره جمنا نتیجه تصمیم شورای مرکزی است/ پورمختار: لیست غیررسمی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در حالیکه لیست کاندیداهای نهایی ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب براساس اخبار اعلامی 14 نفره است که پیش از این قرار بود این لیست 10 نفره باشد.

به گزارش خبرآنلاین، است که در نخستین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که پنجم اسفندماه سال جاری با حضور بیش سه هزار نفر از اعضای این جبهه از سراسر کشور برگزار شد، ۲۱ نفر از افرادی که اعلام کاندیداتوری کرده بودند در معرض رای اعضای مجمع عمومی گذاشته شدند تا ۱۰ نامزد برتر ریاست‌جمهوری این جبهه مشخص شود. 

 

طبق این تصمیم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اسامی را به مجمع ملی دوم جبهه که روز ۱۷ فروردین برگزار می شود ارائه خواهد کرد تا از میان آنها ۵ نفر مجددا انتخاب شوند.

 

این لیست 14 نفره در حالی امروز منتشر شده است که حمیدرضا حاجی بابایی یکی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در لیست 14 نفره هم نامش وجود دارد، با بیان اینکه من در جریان این لیست نیستم و تحلیل و ارزیابی ای درباره این لیست ندارم، به خبرآنلاین می گوید که این لیست 14 نفره تصمیم 30 عضو شورای مرکزی است.

 

او ادامه می دهد: «جمع  30 نفره شوار ی مرکزی باید درباره این 14 نفر نظر دهند. چون این شورای مرکزی تصمیم می گیرد که چه کسانی در لیست نهایی باشند و من جز شورای مرکزی نیستم لذا نمی توانم بگویم که چرا این افراد انتخاب شده اند.»

 

محمدعلی پورمختار، نماینده اصولگرای مجلس یکی دیگر از اعضای این جبهه است که او هم به خبرآنلاین می گوید در جریان انتشار این لیست نیست. او ادامه می دهد: « این لیست غیررسمی است و فعلا در رابطه با اسامی تصمیم گیری نشده است و من از این 14 نفر نیز خبر ندارم.»

 

پورمختار با بیان اینکه جلسه ای فردا و پس فردا برگزار خواهد شد که موضوعش انتخاب کانددیداها خواهد بود، ادامه می دهد: «ما نهایتا باید به تعداد کمتری از 10 نفر هم برسیم و هد فمان حمایت از یک نفر در جریان انتخابات است ولی اگر لازم باشد تعداد بیشتری معرفی کنیم این کار را می کنیم ولی در نهایت پالایش صورت می گیرد.»

 

او ادامه می دهد: «ارائه لیست بلند تر سهم خواهی نیست چون هر کسی حق کاندیداتوری دارد و اینکه خودش را ذی صلاح بداند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------