آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

رییس‌جمهور : همه باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهور روز چهارشنبه و در دومین روز از سال ٩٦ ، به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و تولیدی، وارد استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند از سوی استاندار و امام جمعه بیرجند و جمعی از مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی در فرودگاه بیرجند و در جمع خبرنگاران، با تبریک سال جدید به ملت ایران و مردم خراسان جنوبی، گفت: امسال ان شاء الله سال نعمت و رحمت برای همگان خواهد بود.

 

رییس‌جمهور با  تاکید بر این‌که «همه سال‌ها باید سال پیشرفت ملت ایران باشد»، به نام گذاری سال ٩٦ از سوی رهبر معظم انقلاب ، تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال" اشاره کرد و افزود: همه باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.

 

وی با بیان این‌که «در سفر به استان خراسان جنوبی که یکی از استان های مهم مرزی کشور است، همه قول ها و وعده هایی که به مردم داده شده و نیز طرح هایی که باید افتتاح شده و یا تکمیل شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد»، اظهار داشت: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان خراسان جنوبی باشد.

 

افتتاح و بازدید از کارخانه سیمان باقران درمیان و بهره برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی از طریق ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------