آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

ترامپ نوروز را تبریک گفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهور آمریکا در پیامی فرا رسیدن نوروز را به ایرانیان و ملت‌هایی که آن را جشن می‌گیرند، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، دونالد ترامپ در بیانیه خود به مناسبت فرا رسیدن نوروز آورده است: " این هفته بهترین‌ها را برای برای همه کسانی که در سراسر جهان عید باستانی نوروز را جشن می‌گیرند آرزو می‌کنم. در دهه‌های گذشته، میلیون‌ها نفر از میراث ایران، ترکیه، جنوب آسیا و آسیای میانه به همراه خانواده‌های خود دور هم جمع شده‌اند تا ورود بهار را جشن بگیرند."

 

وی در تعریف نوروز نوشت: «نوروز در زبان فارسی به معنای روز جدید است. آن موقعیتی است تا آغاز جدیدی را جشن بگیرند، احساسی که برای بسیاری از ایرانیان که در دهه‌های اخیر به کشور ما آمده‌اند تا شروع تازه‌ای در یک سرزمین آزاد داشته باشند، معنای ویژه‌ای دارد.»

 

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه به مدت طولانی از دوستی فوق‌العاده با ایرانیان آمریکایی لذت برده است، افزود: «آنها یکی از موفق‌ترین گروه‌های مهاجر در تاریخ کشور ما هستند. آنها از ترکیب مذاهب متعددی شامل مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی هستند، اما همگی به میراث اجدادشان علاقه دارند.

 

کوروش کبیر، رهبر امپراطوری باستانی ایران، گفته بود آزادی، عزت و ثروت با هم بزرگترین شادی را برای بشریت دارد و اگر آنها را برای خود به ارث بگذاری، عشقشان به تو هرگز نمی‌میرد.»

 

ترامپ در پایان به نیابت از تمام مردم آمریکا، جشن نوروز را به تمام ایرانیان تبریک گفته و برایشان آزادی، عزت و ثروت آرزو کرده است.

 

 ایلنا،فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------