آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

امام جمعه تهران: فرزندان خود را برای تحصیل در حوزه علمیه تشویق کنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خطیب موقت نمازجمعه از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را برای تحصیل در حوزه علمیه تشویق کنند و گفت: متاسفانه ما در حد امام جماعت هم نتوانستیم فرزندانمان را به حوزه‌ها بفرستیم و مبلغ برای دانشگاه‌هایمان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۶ با اشاره به گزارش حجت‌الاسلام غفوری قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور، از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را برای درس خواندن در حوزه‌های علمیه تشویق کنند و گفت: فرزندانتان  را مسلح به سلاح علم، دانش، قرآن، حدیث، اخلاق و فضلیت کنید چراکه  جامعه ما تهدید به بی اخلاقی، فساد، الحاد و کفر شده است.

 

او افزود: کفار دور ما را گرفته‌اند، آسیب‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی خطرهای جدی برای جامعه ما هستند و در این شرایط حوزه‌های علمیه دارالشفا هستند و پیشگیری‌ها از آنجا انجام می‌شود.

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: متاسفانه ما در حد امام جماعت هم نتوانستیم فرزندانمان را به حوزه‌ها بفرستیم و مبلغ برای دانشگاه‌هایمان نداریم اما دشمنان شما بیش از شما حساس هستند و در قرآن و احادیث تحقیق می کنند. خودتان را بیش از پیش به معارف علاقه نشان دهید و فرزندانتان را علاقه‌مند کنید.

 

صدیقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری مسائل مهم مملکت را با بصیرت درونی خود و با مشاوره از کارشناسان دلسوز بررسی می‌کنند و سپس نظر می‌دهند. نظرات ایشان نظر یک شخص نیست بلکه نظر کارشناسان خبره و نظر مراجع دین است.

 

او با تاکید براینکه دشمن با موشک‌هایی که از موشک‌های نظامی کاری تر است جامعه ما را هدف گرفته است، گفت: دشمن به مسئله فرهنگ و اقتصاد روی آورده‌ و تشخیص آن‌ها این است که اگر فشار اقتصادی بیاورند مردم را از نظام خسته می کنند از همین‌رو مقام معظم رهبری در چند سال اخیر موضوع اقتصاد را در اولویت اول قرار داده و امسال نیز شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را سرلوحه کار مسئولان قرار داده‌اند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: لحن مقام معظم رهبری در بیانات ابتدای سال‌، لحن تشکر بود چرا که مردم در روزهایی که باید میلیونی به خیابان بیایند، آمدند و در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا عکس العمل نشان داند. در روز ۲۲ بهمن، روز قدس و روز هایی که باید وابستگی خودر را به انقلاب نشان می‌دادند، مردم حضور داشتند.

 

صدیقی با بیان اینکه مردم در مراسم مذهبی پر فروغ‌تر از سال‌های قبل حضور داشتند گفت: دشمن در ابتدا هدفش القا مشکلات غیرقابل حل نظام به مردم است و اینطور بیان می‌کنند که اگر تحریم ادامه پیدا کند مردم قدرت زندگی ندارند و می‌خواهند بگوید نظام و انقلاب ناکار‌آمد است. آیا انقلاب در مقایسه با قبل از انقلاب خدمت‌های برجسته‌ای را عرضه نکرده است؟

 

او ادامه داد: مردم ببینند که در این مدت انقلاب کدام خلا‌ء‌ها پرشده و کدام گره‌ها باز شده است. در حوزه‌های برق، راه، انرژی  پتروشیمی، توسعه دانشگاه‌ها و دانشجویان پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و همه مردم این‌ها را لمس می کنند و مردم می‌دانند چرخ انقلاب سرعت رو به پیشرفت داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------